[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Lieve mensen geen stress. Achter de schermen wordt gewerkt aan een code, mailing en de laatste info.

Ik bel daar morgen met Lucas over, en hij zal binnenkort met team vwc contact hebben.

Zodra gemaild zal ik dat hier delen. Zal morgen of vrijdag worden. Dan hebben jullie nog tijd om vast een lijstje te maken ;-)

Lieve mensen geen stress. Achter de schermen wordt gewerkt aan een code, mailing en de laatste info.

Ik bel daar morgen met Lucas over, en hij zal binnenkort met team vwc contact hebben.

Zodra gemaild zal ik dat hier delen. Zal morgen of vrijdag worden. Dan hebben jullie nog tijd om vast een lijstje te maken ;-)
Fijne feestdagen!!!!

Ik hoop morgen! Want bij sommige vestigingen loopt er nu 20% tot 26 december

Op dit moment bij onder andere vuurwerkland Almere ontvang je 20% korting op je bestelling tot 26 december als de code dus komt word het 30%. Na 26 december krijg je geen korting meer dus alleen met de kortingscode ontvang je dan 10%.

Op dit moment bij onder andere vuurwerkland Almere ontvang je 20% korting op je bestelling tot 26 december als de code dus komt word het 30%. Na 26 december krijg je geen korting meer dus alleen met de kortingscode ontvang je dan 10%.
Weet niet of het wel korting op korting werkt eerlijk gezegd

Code net in de mail ontvangen! Lijkt een algemene code te zijn: https://tinyurl.com/Wolff-code
ahhhhhhh ............ trapte er in ...maar wel een beetje mij motto dit jaar never gonna give it up !!!!

aangezien me budget voor het vuurwerk me dit jaar een beetje in de steek heeft gelaten probeer ik echt met bijna elke vuurwerk quiz/wedstrijd mee te doen om een beetje extra vuurwerk te winnen voor me zoon nu het het laatste jaar is dat het verkocht gaat worden .

Het is wel een beetje 2 vliegen in 1 klap samen met me zoon de boel uitpluizen in de avond uren is nog eens gezellig ook dus eigenlijk al gewonnen .

ps: alle een mooie kerst morgen en overmorgen !

Mensen hebben tegenwoordig geduld van de duur van een tik tok filmpje :blink:

Fijne dagen :biertje:

Inderdaad, heb geduld mensen. Ook wij en Wolff hebben andere dingen te doen dan het forum. We doen al vele jaren van alles voor jullie qua prijsvragen en winacties en volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat jullie de spullen niet hebben gehad. Komt goed mensen, geen stress en geniet van het moment.

Dit was een leuke prijsvraag.
Heb er lang op gezocht aangezien niet alle items bij 'alle producten' stonden.
Veel verschillende dealers geselecteerd en ergens de 'onlyfans' gevonden. Had heel lang 'striker' maar dat is niet hetzelfde als een streaker.

Ook 'tube station' is een lastige. Ben erg benieuwd naar de nieuwe antwoorden.

Back
Bovenaan