[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

zie bij vraag 5 toch veel full throttle staa, ik had daar instinct staan. Vond dat veel meer met verstand en gas geven te maken hebben:cool:
Ik had eerst Adrenaline maar ben ook voor full throttle gegaan,op internet staat daadwerkelijk gas geven.Instinct ook aan gedacht maar leek me niet haha

Ben ik dus de enige met The Naked?

Shanghai Surprise.
Skysweeper.
Ragnarok.
Climax.
Full Throttle.
Incognito.
Final Arcade.
The Naked.
Tube Station.
Invincible Pack.
Crazy Hornet.
Tarantula.
Pyro League.

Volgorde Lucas: CABED.

Favoriet Koala = Crazy Hornet.

Nou ik zit er flink naast zo te zien. Bij vraag 8 had ik 'Flash Fountain' en bij 9 'Soundblast Show'. Die laatste had ik al snel door dat deze fout zou zijn, want bij het openen van een ander prijsvraag stond prominent de 'Tube Station’.

Nou ik zit er flink naast zo te zien. Bij vraag 8 had ik 'Flash Fountain' en bij 9 'Soundblast Show'. Die laatste had ik al snel door dat deze fout zou zijn, want bij het openen van een ander prijsvraag stond prominent de 'Tube Station’.

Ik denk dat het ook niet uitmaakt of je de antwoorden goed hebt.

'Onder de deelnemende leden van Vuurwerkcrew.nl zullen namelijk 20 dikke prijzen verloot worden'

'Om kans te maken op één van die 20 prijzen moet je meedoen aan deze prijsvraag via het formulier én in dit topic heb je nog een bonusvraag te beantwoorden.'

Dit lees ik als: je hoeft alleen maar deel te nemen, foute antwoorden maken niet uit.
Bonus vragen zijn ook precies wat er staat: een bonus.

Bij andere prijsvragen stond wel geef de goede antwoorden enzo...

Kan het verkeerd interpreteren maar dat is hoe ik het lees haha.

Het is natuurlijk wel leuk dat men hun best ervoor doet maar ik denk dat ze gewoon iedereen die het formulier instuurt in een random picker doen ofzo.

ik vind het grappig om te zien dat bij dezelfde vragen veel mensen andere antwoorden en gedachten erbij hebben .

bij 5 had ik instinct --- van je instinct volgen en als je gas geeft waar je in stinkt :-) misschien te ver gezocht lol
bij bij 8 had ik striker --- naderhand bedacht ik pas je schrijft streaker .
bij 11 had ik disorder ---- alleen vanuit het chaos uit gegaan crazy hornet klinkt wel heel logisch maar die kon ik niet vinden op het gehele assortiment .

bij de bonus vragen koala crazy hornet
volgorde lucas eerste 3 kon ik vinden andere 2 gegokt .... wel als bonusbonus antwoord erbij gezet dat tarantula op nummer 4 stond .

ik vond het wel een hele leuke actie die je ook wat liet uitzoeken !

Toch veel antwoorden mogelijk als ik jullie lijstjes zie.
Ik zie een aantal reacties met Total Exhibition, maar die kan ik niet vinden op de website. Ook niet als ik de zoekfunctie gebruik.

1. Shanghai Surprise
2. Skysweeper
3. Ragnarok
4. Climax
5. Disorder
6. Incognito
7. Final Arcade
8. Red passion
9. Soundblast show
10. Four heroes
11. .Crazy Hornet
12. Tarantula
13. Pyro League

Disorder, je wil vooruit, maar gaat achteruit.
Red passion, ik dacht aan de rode lampjes in een bekend gebied in Amsterdam.
Soundblast show i.v.m. radioshow.
Four heroes, want deze cakes zijn niet te verslaan.

Toch veel antwoorden mogelijk als ik jullie lijstjes zie.
Ik zie een aantal reacties met Total Exhibition, maar die kan ik niet vinden op de website. Ook niet als ik de zoekfunctie gebruik.

1. Shanghai Surprise
2. Skysweeper
3. Ragnarok
4. Climax
5. Disorder
6. Incognito
7. Final Arcade
8. Red passion
9. Soundblast show
10. Four heroes
11. .Crazy Hornet
12. Tarantula
13. Pyro League

Disorder, je wil vooruit, maar gaat achteruit.
Red passion, ik dacht aan de rode lampjes in een bekend gebied in Amsterdam.
Soundblast show i.v.m. radioshow.
Four heroes, want deze cakes zijn niet te verslaan.
Haha ik zeg niet dat mijn antwoorden goed zijn maar dit is zeker niet goed 🤣

Hier de Onlyfan op 8, Tube Station op 9. Stonden idd niet (meer?) op Vuurwerkland of misschien alleen bij een hele specifieke dealer.

Bonusvragen heb ik enigszins vrij geïnterpreteerd uit het verslag van het bezoek aan Wolff en de reactie van de cameraman bij de Century Show. Verder kon ik niet echt meer info vinden.

Gaan het weer meemaken beste vuurwerkvrinden.. Een hele bak met hele dikke prijzen dus er gaan er best wat een verlaat kerstcadeautje krijgen de 27e.

Back
Bovenaan