GHvuurwerk
VWC lid
Sow maar even, waar hebben jullie bonusvraag 1 en 2 gevonden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben zelf op zoek gegaan na berichten van Wolf vuurwerkSow maar even, waar hebben jullie bonusvraag 1 en 2 gevonden?
Ik had eerst Adrenaline maar ben ook voor full throttle gegaan,op internet staat daadwerkelijk gas geven.Instinct ook aan gedacht maar leek me niet hahazie bij vraag 5 toch veel full throttle staa, ik had daar instinct staan. Vond dat veel meer met verstand en gas geven te maken hebben![]()
Nou ik zit er flink naast zo te zien. Bij vraag 8 had ik 'Flash Fountain' en bij 9 'Soundblast Show'. Die laatste had ik al snel door dat deze fout zou zijn, want bij het openen van een ander prijsvraag stond prominent de 'Tube Station’.
misschien te ver gezocht lol Haha ik zeg niet dat mijn antwoorden goed zijn maar dit is zeker niet goedToch veel antwoorden mogelijk als ik jullie lijstjes zie.
Ik zie een aantal reacties met Total Exhibition, maar die kan ik niet vinden op de website. Ook niet als ik de zoekfunctie gebruik.
1. Shanghai Surprise
2. Skysweeper
3. Ragnarok
4. Climax
5. Disorder
6. Incognito
7. Final Arcade
8. Red passion
9. Soundblast show
10. Four heroes
11. .Crazy Hornet
12. Tarantula
13. Pyro League
Disorder, je wil vooruit, maar gaat achteruit.
Red passion, ik dacht aan de rode lampjes in een bekend gebied in Amsterdam.
Soundblast show i.v.m. radioshow.
Four heroes, want deze cakes zijn niet te verslaan.