De antwoorden op de vragen net ingestuurd; bonusvraag 1 en 2 zijn meer een gok, dan dat ik het antwoord letterlijk kon vinden.
Nu bonusvraag 3:
Ik heb het product al meerdere keren voorbij zien komen (gezien de hype toentertijd ook niet heel gek), maar ook ik ga voor de Cruel Traction. Ik ben altijd al groot fan geweest van Wolff, maar toen de Cruel Traction werd geintroduceerd moest en zou ik deze hebben. De eerste demo filmpjes keer op keer terugkijken, de productvideo op repeat en vervolgens zien of je deze ergens op een live demo kon zien: dit zorgde bij mij allemaal voor veel hype. Dit was ook mijn eerste cakebox (samen met de Event 4 Seasons), dus spannend of het doorlonten ook wel goed ging. Vervolgens deze als laatste afgestoken, en als je ondanks de hype, dan alsnog met open mond staat te kijken , dan weet je gewoon dat dit een dik product was! Ik vond deze ook beter dan de Event 4 Seasons. Dit is daarom ook 1 van de weinige vuurwerk producten die ik ongeacht de prijs hoe dan ook in mijn collectie wilde hebben, en heb deze dan ook meerdere keren gehad. Het enige andere product van Wolff dat ervoor zorgde dat ik met open mond stond te kijken was de Jackhammer, maar puur door het crackling geweld. Omdat de Cruel Traction meer variatie had, en alsnog de show steelde, maakt dit voor mij het nummer 1 product!