[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Dit kan niet kloppen, want als ik een dealer selecteer dan krijg ik ook andere artikelen te zien die niet bij die 150 artikelen staan.

Edit. Sommige antwoorden zijn volgens mij alleen te vinden als er ook gezocht word na selectie van een dealer.

Dit klopt inderdaad. Bij een paar vragen moet je ietjes verder zoeken door een dealer te selecteren. Helaas kwam ik daar te laat achter :p

Echt een top actie dit! Mijn antwoord op vraag 3 is als volgt: Het allerbeste Wolff vuurwerk artikel is voor mij toch zeker wel de Full Assault. Haal ik al jaren en is en blijft een toppertje

Bonusvraag 3: Toch maar gekozen voor jeugdsentiment... Heavy3.
1 van de eerste serie potten die ik zelf kon betalen ;-)
Jaaa!!! Deze was ik alweer even vergeten maar wat een herinnering. Er was ook een Heavy 5 toch?

Meesterlijk, wat zou ik deze set nog graag hebben. Mijn liefde voor cakesets is hier begonnen en nooit meer verdwenen.

Hij is al vaak genoemd maar ook mijn favoriet is de cruel fraction. De eerste keer dat ik die op een demo zag kwam er meteen het besef, dit is echt een nieuw nivo qua consumentenvuurwerk.

Bonusvraag 3: Return of the Phoenix, omdat ik de rauwe fluiters echt super vet vind. Ze vallen op, vliegen hoog en passen perfect bij wat ik mooi vind

Wat een moeilijke vragen.....

Vraag 3: Heavy 3. Deze herinneren mij echt aan de tijd dat ik me (weer) voor vuurwerk begin te interesseren, wat waren deze goed voor die prijs

bonusvraag 3: Wat is jouw favoriete Wolff product aller tijde en leg uit waarom!
Moeilijk..Ik kies dan toch voor de black label - black out. Daar reden we vaak stukje voor om. was echt goed!!!! Jaar daarna nog kunnen scoren en 1 uur voor gereden. Ja gekke werk maar was altijd leuke trip.

Laatst bewerkt:
Mijn favoriete wolf product aller tijde is de Concerto Rosso. Dit blijft voor mij een uniek fluit product met boeket, heerlijk vroeger om per 6 tegelijk te schieten.

Mijn favoriete Wolff-product aller tijden is zonder twijfel de Sniper!
Deze cake was destijds echt één van de dikste cakes die er op de markt was, 25 schoten blauwe mijnen die uitmondden in mega grote gouden boeketten, met een enorme impact en een knal die je niet snel vergat.
Wat het extra speciaal maakte, waren de reacties die het altijd opriep: mensen vroegen zich constant af of dit wel legaal vuurwerk was, omdat het zo krachtig en spectaculair was. Dat gaf het net dat extra beetje rebellie en spanning!
En eerlijk? Het was één van de eerste cakes die ik ooit kocht, dus voor mij zit er een enorme nostalgie aan vast. Het was het begin van mijn echte liefde voor siervuurwerk, en elke keer als ik eraan denk (of die oude video's zie, zoals deze
), krijg ik weer dat oudejaarsavond-gevoel.
Kortom: de Sniper is voor mij dé klassieker van Wolff – pure power, legendarische status en pure nostalgie.

De antwoorden op de vragen net ingestuurd; bonusvraag 1 en 2 zijn meer een gok, dan dat ik het antwoord letterlijk kon vinden.

Nu bonusvraag 3:
Ik heb het product al meerdere keren voorbij zien komen (gezien de hype toentertijd ook niet heel gek), maar ook ik ga voor de Cruel Traction. Ik ben altijd al groot fan geweest van Wolff, maar toen de Cruel Traction werd geintroduceerd moest en zou ik deze hebben. De eerste demo filmpjes keer op keer terugkijken, de productvideo op repeat en vervolgens zien of je deze ergens op een live demo kon zien: dit zorgde bij mij allemaal voor veel hype. Dit was ook mijn eerste cakebox (samen met de Event 4 Seasons), dus spannend of het doorlonten ook wel goed ging. Vervolgens deze als laatste afgestoken, en als je ondanks de hype, dan alsnog met open mond staat te kijken , dan weet je gewoon dat dit een dik product was! Ik vond deze ook beter dan de Event 4 Seasons. Dit is daarom ook 1 van de weinige vuurwerk producten die ik ongeacht de prijs hoe dan ook in mijn collectie wilde hebben, en heb deze dan ook meerdere keren gehad. Het enige andere product van Wolff dat ervoor zorgde dat ik met open mond stond te kijken was de Jackhammer, maar puur door het crackling geweld. Omdat de Cruel Traction meer variatie had, en alsnog de show steelde, maakt dit voor mij het nummer 1 product!

Mijn favoriet allertijden blijft toch wel de Sniper.
Zoals hieronder in een eigen filmpje uit 2011: Prachtige effecten die lang bleven hangen, een goede burst en het tempo was ook precies wat het moest zijn.
In combinatie met een klein beetje mist kwamen de effecten prachtig naar voren, 40 seconden genieten van de goede oude tijd :)

Bonusvraag 3:
Eerlijk gezegd nog maar weinig wolf producten in mijn collecties gehad.
Dus ik zeg alvast dat het de juggernaut mijn favoriet wordt die alles overtreft😁

Bonusvraag 3: Wat is jouw favoriete Wolff product aller tijde en leg uit waarom!

Makkelijke vraag maar de keuze is reuze. Ik heb even terug gezocht welke producten ik allemaal op mijn wishlists heb gehad en dat waren onder andere The Scream, Blue Night Fire, Red Widow, ROTP, Cruelty, Stars over Barcelona, enz, enz.

Maar een product wat mij altijd bij blijft en mij echt Wolff vibes geeft is de Panter. De mooie gekleurde steren maar vooral de heldere en dikke brocade staarten gaven mij altijd echt een oud en nieuw gevoel.

Back
Bovenaan