[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Dit kan niet kloppen, want als ik een dealer selecteer dan krijg ik ook andere artikelen te zien die niet bij die 150 artikelen staan.

Edit. Sommige antwoorden zijn volgens mij alleen te vinden als er ook gezocht word na selectie van een dealer.

Dit klopt inderdaad. Bij een paar vragen moet je ietjes verder zoeken door een dealer te selecteren. Helaas kwam ik daar te laat achter :p

Echt een top actie dit! Mijn antwoord op vraag 3 is als volgt: Het allerbeste Wolff vuurwerk artikel is voor mij toch zeker wel de Full Assault. Haal ik al jaren en is en blijft een toppertje

Bonusvraag 3: Toch maar gekozen voor jeugdsentiment... Heavy3.
1 van de eerste serie potten die ik zelf kon betalen ;-)
Jaaa!!! Deze was ik alweer even vergeten maar wat een herinnering. Er was ook een Heavy 5 toch?

Meesterlijk, wat zou ik deze set nog graag hebben. Mijn liefde voor cakesets is hier begonnen en nooit meer verdwenen.

Hij is al vaak genoemd maar ook mijn favoriet is de cruel fraction. De eerste keer dat ik die op een demo zag kwam er meteen het besef, dit is echt een nieuw nivo qua consumentenvuurwerk.

Bonusvraag 3: Return of the Phoenix, omdat ik de rauwe fluiters echt super vet vind. Ze vallen op, vliegen hoog en passen perfect bij wat ik mooi vind

Wat een moeilijke vragen.....

Vraag 3: Heavy 3. Deze herinneren mij echt aan de tijd dat ik me (weer) voor vuurwerk begin te interesseren, wat waren deze goed voor die prijs

bonusvraag 3: Wat is jouw favoriete Wolff product aller tijde en leg uit waarom!
Moeilijk..Ik kies dan toch voor de black label - black out. Daar reden we vaak stukje voor om. was echt goed!!!! Jaar daarna nog kunnen scoren en 1 uur voor gereden. Ja gekke werk maar was altijd leuke trip.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan