[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Mooie actie, maar vanwege tijdgebrek helaas geen tijd om 2 sites te gaan spitten en speuren. Ik was enthousiast bezig op de site van vuurwerkland tot ik zag dat we ook hier op VWC nog moeten graven (als ik het juist interpreteer)... Succes iedereen en alvast geluk met de mooie prijzen.

Favorieten van Wolff zijn er erg veel. Maar The Scream en de ROTP waren voor mij de echte parels en ook uniek in hun soort. Eindelijk heb ik dit jaar de Something different in de straat staan. Een box die ook al jaren op mijn verlanglijst stond.

Bonusvraag 3: Return of the Phoenix” blijft mijn favoriete rauwe fluit-cake. De fluit maakt het product zo intens, en het is fantastisch om het in een show te verwerken.

wat een bizar vette prijsvraag, alleen kan ik niet mee doen aangezien ik totaal niet goed ben in cryptische omschrijvingen :sad:
Succes aan alle deelnemers :handsup:

Bonusvraag 3 (zie forum)
Let op:
deze verplichte derde bonusvraag dien je in het topic van de prijsvaag op het forum van Vuurwerkcrew te beantwoorden!

Mijn Favoriete wolff product is Obsessed, ik hou van grote en brede waaier effecten deze bak was heel dik!!

Ondanks dat ik niet mee kan doen met deze dikke oprijsvraag toch even mijn toftse Wolff product. Eentje iig die me altijd is bijgebleven omdat er heel veel toppers zijn geweest (Panter, Paris, Super 4-16, Silver Salute, Break Out etc etc)

Ik ga dan voor de 1e versie van de Cruel Traction . Wat een gruwelijke balk was dat toen ik hem voor t eerst zag. @Mattenfreak was daarbij en die kan het wel bevestigen denk ik.

Ondanks dat ik niet mee kan doen met deze dikke oprijsvraag toch even mijn toftse Wolff product. Eentje iig die me altijd is bijgebleven omdat er heel veel toppers zijn geweest (Panter, Paris, Super 4-16, Silver Salute, Break Out etc etc)

Ik ga dan voor de 1e versie van de Cruel Traction . Wat een gruwelijke balk was dat toen ik hem voor t eerst zag. @Mattenfreak was daarbij en die kan het wel bevestigen denk ik.
De Cruel Traction (eerste jaren) was ook de eerste die meteen bij mij op kwam. Wat een kwalitatieve sierlijke rambak was dat zeg, pre compound en hele diepe lontjes :)

Dat was liefde op het tweede gezicht want eerder al grote fan van de Panter/Sniper en natuurlijk de Silver Salute!

Ga nog even naar de prijsvraag kijken maar Cruel Traction it is/was!

2015, 10 years ago!

Laatst bewerkt:
Bonusvraag 3;
Een hoop herkenbare en terechte toppers worden hier genoemd. Mooie trip down memory lane. RoTP, cruel traction, concerto rosso, Sniper, Panther.

Maar mijn eervolle vermelding is nog niet genoemd: het Radical Power assortiment. Echt topcakes met enorme spreiding.

• Like
Waarderingen: ATF
Thanks Wolff voor de prijsvraag en de kortingscode!

Bonusvraag 3:
100% The scream. Wat een geniaal en uniek product was dat.

• Like
Waarderingen: ATF
Wat is jouw favoriete Wolff product aller tijde en leg uit waarom!

Dat is de Decibel, een kleine cake maar de spinners naar blinkers zijn erg vet!

Back
Bovenaan