[Prijsvraag] Vuurwerkfeestje.nl - Win één van de 2 dikke compounds!

Ik: ‘Heb je nog iets kleins voor erbij?'
Vuurwerkfeestje: Zeg maar niets meer…

Bijlagen

• 77784-99f0f4fb571b71617606514fde900ae8.jpg
    77784-99f0f4fb571b71617606514fde900ae8.jpg
    13,6 KB · Weergaven: 4
1763580778832.jpeg
“In mijn slaapkamer staat zoveel vuurwerk dat je je afvraagt of het logeerbed bedoeld is om op te slapen… of om achter te schuilen.

IMG_5030.jpegIMG_5031.jpeg

Woensdagavond 19 september rond 20.30 uur komt er op de meldkamer van de politie een melding binnen. Er is onrust bij een vuurwerk verkooppunt aan de Veenen dat achter de Westelijke Havendijk ligt.

Een naar verluid verwarde man heeft klanten en winkelpersoneel bedreigd nadat hem herhaaldelijk gevraagd was de showroom te verlaten.

Geen stuiver meer over
De politie gaat direct met spoed naar de Venen. Meerdere politieauto’s en een politiemotor arriveren op locatie.
Agenten rijden rond het pand en starten ook een buurtonderzoek. Tijdens de zoektocht wordt er al vrij snel duidelijk dat het om 1 verdachte gaat.

Een 45 jarige inwoner heeft de showroom van de vuurwerk winkel ingetrokken mee een rugtas vol spullen en een stretcher en weigert te vertrekken: ‘ kheb godver 4 maandsalarissen gepompt in de freak acties en kheb nu gene cent meer over! Mn vrouw heb men uit huis getrapt en mot gaan wonen op de plek waar ik voor een jaar aan huur heb afgetikt’

Nachtje uitslapen in de cel.
Na wat overredingskracht van de agenten van basisteam Roosendaal liet de 45 jarige vuurwerkfanaat zich overbrengen naar het politiebureau.
Na een nachtje nadenken en slaap in de cel mocht hij de volgende dag weer vertrekken na de belofte niet meer terug te keren naar de vuurwerk winkel van Vuurwerkfeestje.nl

Bijlagen

• IMG_5029.jpeg
    IMG_5029.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 4
Die blik als je weer een gave doos aan je winkelmandje toevoegt en daarmee je eigen regel van max 4 compounds voor de 10e keer negeert. Nog inne dan!!
1763670181030.jpeg

Je nieuwe slaapkamer wanneer je dan toch echt je laatste doos van het jaar hebt gekocht..
1763670429603.jpeg

Wat staat er allemaal in het boekje van Gijs? #insidejoke vraag maar aan de boys ;p

Bijlagen

• Vuurwerkfeestje-caption1-vuurwerkcrew.jpg
    Vuurwerkfeestje-caption1-vuurwerkcrew.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 1
Back
Bovenaan