Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Wat heb je gegokt? Ik denk dat we nu wel de antwoorden kunnen delen toch?Helaas. Vast op 1 en 4. En 6 een gok...
Nog even wachten tot 0:00 hahaWat heb je gegokt? Ik denk dat we nu wel de antwoorden kunnen delen toch?
Je hebt je antwoorden nog niet ingestuurd zeker boef?Wat heb je gegokt? Ik denk dat we nu wel de antwoorden kunnen delen toch?
Excuus, jawel hoor 16 december.. voor mij was er 0 twijfel deze was te makkelijk dus het zal wel mis zijn gegaan? HahahaahhahJe hebt je antwoorden nog niet ingestuurd zeker boef?![]()
Als jij ze nou deelt?Wat heb je gegokt? Ik denk dat we nu wel de antwoorden kunnen delen toch?
Door deze uitspraak begin ik wel te twijfelen aan mijn antwoord...Nummer 1 was voor mij het eenvoudigst. Heb dat erg vaak in het hoofd zitten![]()

Je kan altijd nog zeggen dat je een hele dikke prijsvraag gewonnen hebt.Was levensgevaarlijk trouwens deze, samen met de vrouw ingevuld, ze vroeg me meteen hoeveel ik nou eigenlijk had besteld![]()