piper_oo-kiw
VWC lid
Pitbull had ik er nooit uit kunnen halen, dat moet je echt weten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Stiekem is de nabespreking in het topic toch altijd wel het leukste aan dit soort prijsvragen.![]()
Mr. Worldwide!Hehe en dan Pitbull - Fireball on repeat tijdens het lezen van de comments.![]()
Ik vind het eigenlijk bizar dat dit blijkbaar een muzikaal thema had, totaal onbewust, maar dit waren de juiste antwoorden.Deze prijsvraag vond ik wel bijzonder als ik hem volledig snapte.
Het was namelijk een muziek thema vraag, vandaar de Kings & Queens van...
Daarom twijfelde ik bij sommige vragen wel!
- Karma, karma, karma, karma, karma...
- Steek deze cake in de nacht af, zorg dat je hem niet in de zon zet
- Van deze 100s compound heb je 1 januari enorme spijt als je die niet hebt gehad
- Dit moet wel de favoriete box van Lady Gaga zijn
- Deze box heeft 120 schoten die perfect bij het 00.00u moment passen
- Een 100s compound die absolute fireballs schiet
2. Kon ook zijn Vampire, maar gegaan voor Sunset door het muziek thema en schuine tekst zon zet.
6. Kon ook zijn Pyro Wizard, Fireball is een veel gebruikte spell in RPG spellen en op de doos staat een afbeelding van een Wizard die een vlam in zijn hand houd, een voorbode van het schieten van een Fireball!
Leuke prijsvraag dus, en succes iedereen!
Ik vind het eigenlijk bizar dat dit blijkbaar een muzikaal thema had, totaal onbewust, maar dit waren de juiste antwoorden.
Wij kijken de laatste inzendingen nog even door en dat wordt het loten!
Als je het muziekthema zou weten is het enigszins te doen en dan nog moet je maar net de nummers weten. Maar op basis van de vraag zelf is echt alleen vampire goed en sunset niet. Tevens vraag met meerdere antwoorden. Dus beetje jammer wel. Desondanks gefeliciteerd voor wie er ook wint!Nouja ik vind dat ik voor het spotten van het thema direct prijswinnaar ben!?
Nee grapje natuurlijk, succes met uitzoeken en het is iedereen gegund.
De eer voor het thema spotten gaat naar mijn pa.
Ik was de antwoorden aan het zoeken en twijfelde dus enorm.
Ik noemde mijn antwoorden hardop op en ineens zegt hij: bij nummer 6: dat is Pitbull Fireball. (favo nummer in de familie haha)
De beste man heeft nog nooit een RPG gespeeld en zegt volgens mij is het een muziek thema.
Dus een dikke streep door Pyro Wizard.
Daarna heb ik Vampire verandert in Sunset. (mede omdat de tekst na 2 uur cursief werd gecorrigeerd)
Die ouwe van mij is best wel dementerend en dan is het toch geweldig als die zo'n thema eruit op maakt.
Dus oprecht: bedankt voor deze prijsvragen ze geven soms meer geluks momentjes dan jullie je wellicht beseffen!
Zo gaaf om dit te lezen man, onbewust een thema wat ook nog een puzzel heeft opgelost voor jullie hehe. Helaas niet gewonnen in de loting, maar de eer voor het vinden van méér dan de antwoorden is een compliment waard, top gedaan!Nouja ik vind dat ik voor het spotten van het thema direct prijswinnaar ben!?
Nee grapje natuurlijk, succes met uitzoeken en het is iedereen gegund.
De eer voor het thema spotten gaat naar mijn pa.
Ik was de antwoorden aan het zoeken en twijfelde dus enorm.
Ik noemde mijn antwoorden hardop op en ineens zegt hij: bij nummer 6: dat is Pitbull Fireball. (favo nummer in de familie haha)
De beste man heeft nog nooit een RPG gespeeld en zegt volgens mij is het een muziek thema.
Dus een dikke streep door Pyro Wizard.
Daarna heb ik Vampire verandert in Sunset. (mede omdat de tekst na 2 uur cursief werd gecorrigeerd)
Die ouwe van mij is best wel dementerend en dan is het toch geweldig als die zo'n thema eruit op maakt.
Dus oprecht: bedankt voor deze prijsvragen ze geven soms meer geluks momentjes dan jullie je wellicht beseffen!