[PRIJSVRAAG] Vulcan Europe - WINNAARS BEKEND

mooie prijs, ik scheur er graag voor naar Soesterberg meteen op de koffie bij Beatrix... tenminste die woont daar toch ergens?

Ook meegedaan!

Vind het trouwens heel tof om te zien dat Vulcan echt weer terug is. Niet alleen met twee hele dikke winacties, maar ook met hele toffe nieuwe producten. Dit, met name de skyline lijn, was voor mij als klein jochie het vuurwerk waar ik letterlijk over droomde (toen het nog Schuurmans was). Kende de folder van de plaatselijke dealer helemaal uit m'n hoofd met de Skyline producten en Master Blaster lijn. Toen der tijd altijd genoten van de bijzondere effecten van bijvoorbeeld de Sky Symphony en Rocket Boom met zijn unieke Smiley pijl. (Sorry moest dit even kwijt)

zit denk ik een foutje in vraag nummer 4.

Ik zie inderdaad op vuurwerkbestelling.nl volgens mij de oude Schuurmans versie met 19 schoten terwijl de huidige inderdaad 25 schots heeft. Ook vraag 3 is door een fout op vuurwerkbestelling.nl een strikvraag.

Geprobeerd om het zonder te grote spoilers neer te zetten maar er moet denk ik wel even naar gekeken worden.

Zo de actie is gesloten!

Zijn dit de goede antwoorden?

1. Uit hoeveel cakes bestaat het Bad Boys assortiment?
12

2. Hoe heet de single shot met rood en witte effecten?
Mortar Bomb

3. Hoeveel cakeboxen hebben 144 schoten?
5

4. Welke 25 schots cake bevat ongelooflijk veel "bling"?
Bling Bling

5. Welke fontein(en) bevat een rookarm zilveren effect?
De Ice Fountain en de Titanium Volcano

6. Hoeveel ball shell rockets zitten er in het assortiment met artikelnummer DCP3?
5

7. Wat is de naam van de dubbele compound met in totaal 288 schoten?
Over the Top

8. Wat is het thema in de labels en namen van de Diamond Collection Professional serie?
Dieren

Back
Bovenaan