Hulp nodig bij het maken van je show/project?

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals elk jaar zit ik weer te twijfelen...

Ik heb nu oa als boxen de EVO-bomber en de Colorfull City en ik wil een van deze 2 als laatste afsteken.
Omdat dit dan de laatste is wil ik de box een beetje 'spicen'.

Nu zou ik dus de Event Neon Wave tegelijk met de laatste cake van de EVO-bomber kunnen schieten, of ik zet 2x de Kylin in V-shape en schiet deze met de laatste cake van de Colorfull City.

Beeldmateriaal:

En dan zou ik zelfs met de evo-bomber kunnen gaan kloten en 2 cakes in V-shape zetten tijdens de event neon wave maar ik wil eigenlijk geen compounds uit elkaar gaan halen.

Heb je ook wat salute bakjes ter beschikking? Die evo bomber heeft prachtige kleuren en effecten. Als je start met de effect neon wavw, vervolgens de 2 kylin in V shape met de evo bomber erachteraan eindigend in een salute finale heb je een pracht showtje. Bij steenbergen hebben ze een waaier die heet thunderstorm, in 5 seconden blaast die er een hoop rode kometen uit met mines eronder en die klappen uit elkaar. Zelf ook wat besteld als finale

Heb je ook wat salute bakjes ter beschikking? Die evo bomber heeft prachtige kleuren en effecten. Als je start met de effect neon wavw, vervolgens de 2 kylin in V shape met de evo bomber erachteraan eindigend in een salute finale heb je een pracht showtje. Bij steenbergen hebben ze een waaier die heet thunderstorm, in 5 seconden blaast die er een hoop rode kometen uit met mines eronder en die klappen uit elkaar. Zelf ook wat besteld als finale

Salute finale gaat er zeker komen :handsup: ik denk een x-aantal happy thunder-q.

Waar het mij om gaat is dat deze boxen opzich heel gaaf zijn, alleen ze hebben niet echt opbouw naar een einde. Daarom wilde ik dat er zelf dus in zetten met bijv. de event neon. Maar jij denkt dat de evo bomber los genoeg is?

PyroPowerZ ik sluit me aan bij Frank. Ik zou er ook voor kiezen om de Neon Wave single te schieten en niet tegelijkertijd met bijv. de Evo Bomber of Colorful City. Ik vind dat je juist rustig moet genieten van zo'n cake en zo begint het project/de show wat rustiger. Dan kan je kiezen voor het voorstel van Frank. Ikzelf zou na de Neon Wave de Evo Bomber schieten, daarna de Colorful City en net voordat cake 4 aan gaat dan 2x Kylin in V-shape aansteken, indien dat lukt met het oog op de veiligheid. Cake 4 van de Colorful City heeft ook spinning tails en dat past goed bij de Kylin. Tevens is de lucht dan gevuld met prachtige kleuren en zo bouw je ook geleidelijk het tempo op. Happy Thunder Q is inderdaad een goede keuze voor een salute finale. Echter kan ik je ook de Cruel Cannon van Wolff aanraden. Zeker met meerdere tegelijk is dit gegarandeerd succes.

Jongens, komende jaarwisseling wil ik beuken, raggen en sterrenkoppen! Ik ben op zoek naar 2 of 3 cakeboxen waarbij de WoW-factor zeker aanwezig zal zijn. Wat ik hierbij belangrijk vind is met name de burst/spreiding. Een flinke chaos in de lucht! Vorig jaar erg genoten van de transbomber maar er zullen zeker nog meer cakeboxen op de markt zijn. Winkels: Breda of den bosch

De Full Moon party van VOLT!

Vraagje: als jullie doorlonten, gebruiken jullie dan viscolont en schilderstape?

De Full Moon party van VOLT!

Vraagje: als jullie doorlonten, gebruiken jullie dan viscolont en schilderstape?

Ik gebruik tyraps om de lonten met elkaar te verbinden, meestal nog een beetje schilderstape om het geheel een beetje netjes weg te werken. Waarvoor heb je visco nodig?? Je haalt het lont los tot net boven waar het de tube in gaat, met de volgende cake doe je hetzelfde en dan maak je het vast met een tyrap.

Jongens, komende jaarwisseling wil ik beuken, raggen en sterrenkoppen! Ik ben op zoek naar 2 of 3 cakeboxen waarbij de WoW-factor zeker aanwezig zal zijn. Wat ik hierbij belangrijk vind is met name de burst/spreiding. Een flinke chaos in de lucht! Vorig jaar erg genoten van de transbomber maar er zullen zeker nog meer cakeboxen op de markt zijn. Winkels: Breda of den bosch

Men begint met de Cruel Traction, daarna een German fanstyle en als finale de Crackling war van Redwire.... et voila, een leuk showtje. (Overigens sterren koppen in Nederland met consumenten vuurwerk gaat hem niet worden, brandende delen enzo).

Men begint met de Cruel Traction, daarna een German fanstyle en als finale de Crackling war van Redwire.... et voila, een leuk showtje. (Overigens sterren koppen in Nederland met consumenten vuurwerk gaat hem niet worden, brandende delen enzo).

Zou de Cruel Traction schrappen, deze is niet meer wat hij geweest is!

Voor mijn kleur/blink project zoek ik nog een waaier en 2 cakes. Nou heb ik als waaier taserwall van rubro bedacht. En als cake 2x de hff color change. Heeft iemand nog andere suggesties of betere opties?

Voor mijn kleur/blink project zoek ik nog een waaier en 2 cakes. Nou heb ik als waaier taserwall van rubro bedacht. En als cake 2x de hff color change. Heeft iemand nog andere suggesties of betere opties?

Ik weet niet wat je allemaal al hebt maar de Stars over Vienna van Wolff heeft gekleurde blinkers en schiet in waaier (geen hele brede hoek volgens mij).

Ik weet niet wat je allemaal al hebt maar de Stars over Vienna van Wolff heeft gekleurde blinkers en schiet in waaier (geen hele brede hoek volgens mij).

Ja dat is eventueel ook nog een optie inderdaad. Dit is wat ik voorlopig voor het projectje heb staan:
red maroon, 1.0 massive blinkerz, event blending scars, out blast 2x(hardix)en de fading stars 2x.

Dus als iemand nog aanvulling heeft, ik hoor het graag:yes:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan