[Prijsvraag] Harrieboem vuurwerk 2015, Halle [WINNAARS BEKEND]

De prijsvraag is gesloten, alle inzendingen die nu nog binnen komen tellen niet meer mee!

De winnaars wordenen morgenavond laat of dondeedag bekend gemaakt.

Heb je geen bevestiging ontvangen mail dit dan zsm!

De winnaars zijn bekend!

De antwoorden op de vragen:

1. Tot welke titel is Harrieboem door Tante Rikie benoemd? (hint: Facebook)
Hofleverancier

2. In welk jaar introduceerde Harrieboem in Nederland de Mascleta?
Dat was in 2004

3. Wat introduceerde Harrieboem nog meer in Nederland?
De Tronada

De Winnaars

Van alle inzendingen had slechts één persoon alle 3 de vragen goed!
Toch heeft Harrieboem besloten om de 2e & 3e prijs te gaan verloten onder de mensen die 2 antwoorden goed hadden!

De namen zijn geloot door middel van een online namentrekker.

De 1e prijs: Tante rikie's kruittuintje t.w.v. €139,95
Winnaar: Djaimy

De 2e prijs: De Zwarte Cross Knalpot t.w.v. €74,95
Winnaar: jvdbeld

De 3e prijs: Freestyle Rocket 10 t.w.v. €29,95
Winnaar: arviid

Alle winnaars van harte gefeliciteerd met deze mooie prijzen! Wij danken Harrieboem Vuurwerk uit Halle voor het beschikbaar stellen van deze geweldige prijzen!

Das nog eens een lekker begin van mijn avond! Alle vragen goed, als enige, wat een genie ben ik hahaha! Bedankt vuurwerkcrew & harrieboem voor het mogelijk maken!!

Yes!toch niet voor niks een uur naar het verkeerde antwoordt gezocht haha. Had ook lievelings-kruitmenger.

Bedankt.

Wow, gefeliciteerd Djaimy. Mooie uitbreiding van je al mooie collectie! En de rest uiteraard ook gefeliciteerd! :)

Dan hebben er niet veel mee gedaan, ik kon antwoord op 1 ook niet vinden daarom niet mee gedaan

Er hebben er toch wel redelijk wat meegedaan voor de korte tijd dat de prijsvraag online stond.

Niet iedereen had vraag 1 per definitie fout, het wisselde tussen vraag 1 en 2. hadden ze de 1 goed dan de ander fout.

Het antwoord op vraag 1 stond overigens op een foto, op de facebook pagina van Harrieboem.
Geheel onverwachts kwam er zelfs nog een nieuws artikel online waar het antwoord ook nog eens in stond
Klik

Volgende keer gewoon mee spelen, 'nooit geschoten is altijd mis' zeggen ze dan.

Back
Bovenaan