Prijsvraag Discovery Channel

Ik ga mijn prijs toch niet ophalen.
Stuur maar PM, misschien mag je mijn Ghost Song dan hebben

PS

Prijs is op de halen in melissant

Laatst bewerkt:
Waar kunnen de prijswinnaars hun prijzen ophalen? Misschien is het handig om dan de prijzen te verdelen onder de mensen die ze wel kunnen ophalen. Het is zonde als er prijzen ongebruikt blijven.

Heb 't in Hoogkerk met een forward mail kunnen regelen :) scheelt weer een winterse fietstocht. Fijne service :)

Kijk, dan zitten wij in hetzelfde schuitje sigarenman ;) je zou gewoon met je mailtje op de verkoopdagen langs moeten kunnen en je prijs meekrijgen.

Ook ik werd hier gisteren door verast. Op zich natuurlijk een goede actie. Ik heb inmiddels met Zena contact gehad en ben in afwachting.

Het gekke is dat ik sommige artikelen hiervan niet in het assortiment heb.

Wat betreft de voorverkoop, daar passen we wel een mouw aan.

Knallende groet,

Cees

ik heb ook een mail gekregen zoals ander winnaars, maar bij mij staat er alleen maar.
je bent de winnaar van: Ter waarde van euro.

er staat dus niet wat ik gewonnen heb, iemand enig idee?

ik hoop de 450 euro.

gr.

Iemand enig idee? want ik heb een mail teruggestuurd naar het mailadres waar ik de mail van gekregen heb, maar het is allemaal nogal kortdag.

gr.syndikaat

Heb 't in Hoogkerk met een forward mail kunnen regelen :) scheelt weer een winterse fietstocht. Fijne service :)

Dan zal ik er zo ook maar even een mail aan wagen, is wel zo prettig om niet de weg op te moeten met deze omstandigheden.

Edit: Hier ook geregeld, inderdaad goede service :), zal hopelijk ook wel goed komen dat het artikel (Hypnotised), naar mijn weten, niet in het assortiment zit.

Laatst bewerkt:
Iemand enig idee? want ik heb een mail teruggestuurd naar het mailadres waar ik de mail van gekregen heb, maar het is allemaal nogal kortdag.

gr.syndikaat

kan iemand mij misschien via de pm een telefoonnummer of een direct mailadres doorsturen zodat ik nog even contact kan opnemen?

alvast vriendelijk bedankt.

gr.syndikaat

Ik heb ook meegedaan met een snelheid van 5,6 seconde, ik wist alles direct maar mijn computer moet steeds een seconde laden om weer een nieuw beeld te laten zien.

kan iemand mij misschien via de pm een telefoonnummer of een direct mailadres doorsturen zodat ik nog even contact kan opnemen?

alvast vriendelijk bedankt.

gr.syndikaat

kan het zijn dat je in de mail niet hebt aangeklikt inhoud weergeven? misschien is het getal namelijk een plaatje ofzo? ik noem maar even wat...

Laatst bewerkt:
Ik heb de ghost song gewonnen ter waarde van 30 euro!

Moet het morgen gaan activeren ( als deadline ) dus moet even snel morgen de deur uit haha.

@vuurwerkfreak, ik had een tijd terug meegedaan, en ik heb gistere de mail ontvangen.

@ babiloot, ja dat is best een goed idee. Ik zal het gelijk doen!

@vuurwerkfreak, ik had een tijd terug meegedaan, en ik heb gistere de mail ontvangen.

@ babiloot, ja dat is best een goed idee. Ik zal het gelijk doen!

Ik heb gisteren pas meegedaan, dus ik denk dat ik misschien vandaag of morgen wat te horen krijg. (of niet...)
Heb nog nooit iets gewonnen, dus ik zou het erg leuk vinden.

Ik heb ook nog nooit wat gewonnen hoor, tenminste iets met vuurwerk, en was nu ook aangenaam verrast.

Wat ze willen is dat je dan gelijk je aankopen bij de winkel doet waar je de cake gratis krijgt. Best slim:)

Ik heb ook nog nooit wat gewonnen hoor, tenminste iets met vuurwerk, en was nu ook aangenaam verrast.

Wat ze willen is dat je dan gelijk je aankopen bij de winkel doet waar je de cake gratis krijgt. Best slim:)

Is het verplicht om ook nog wat te kopen, of kun je de cake zo meenemen?

Ik heb een keer €2,- en een tinnendoosje gewonnen, dus ik was ook aangenaam verrast.

@Vuurwerkfreak, die kan je zo meenemen zonder bestelling.

Ik heb een keer €2,- en een tinnendoosje gewonnen, dus ik was ook aangenaam verrast.

@Vuurwerkfreak, die kan je zo meenemen zonder bestelling.

Ik kan me herrineren dat er ook nog een prijsvraag is, waar je alleen aan mee kunt doen als je ook bij die winkel besteld hebt.

Thank you Babiloot!

Back
Bovenaan