[Dynasty] Hawaii

Mooi filmpje Maiko, zeker een goede cake voor een betaalbare prijs.
Mooi gezicht die brocade,s afgewisseld door de blinkers/strobe.
En de knallen klinken ook goed.
Deze in de gaten houden voor aankomend jaar.

Een prachtige cake voor een prima prijs. Het groen met paarse boeket is mooi uitgewerkt, goede heldere kleuren en grote peony's afwisselend met de gouden effecten, tevens erg groot.
Topcake, absolute aanrader deze cake! :D

een filmpje van mij even snel tussendoor:p

Ik vond hem erg mooi, helemaal als je kijkt naar de prijs.

mooie combinatie!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ligt het aan mij of zijn de Brocade's niet zo heel goed? Athans niet allemaal. Zie een aantal nagenoeg perfecte en aantal die de weg kwijt zijn, idem met de blink boeketten, sommige zijn werkelijk wonder schoon en ander zijn de weg kwijt. Jammer, leuke cake voor in de voor avond, 0000 zit al helemaal vol met genoeg Brocade's:D..

Elburgersc,

Ja fantastische lekkere cake had hem al paar x staan bij 123 vuurwerk met een fijne korting uiteraard. Kan niet wachten!!!!!

Erg mooi budget potje deze Hawaii. Ik vind de boeketten erg mooi en groot voor het geld.
Hier het filmpje van twee keer de Hawaii geschoten op de demo van Dutch Fireworks:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel een stuk minder blauw dan de voorgaande jaren of zie ik dat verkeerd?

Heb hem toch wel besteld.

Blijft voor mij een topper voor dat geld, maar inderdaad niet heel bijzonder als je hem in een groter project verwerkt.

Dit is een cake wat ik elk jaar haal ik ben gewoon fan van de blauwe kleur die uit deze pot komt en voor het geld kan je er een paar halen.

Wat een prut cake.
Heb helaas geen filmpje als bewijs ...
Maar echt de helft plopte open en er zat amper burst in.
mischien productie fout maar wat een bagger cake vergeleken de oudere versie van een jaar terug.

Back
Bovenaan