Prijsvraag Discovery Channel

Ik heb 0 fout. in 9 seconden. Die onmenselijke tijden zijn toch duidelijk dat je dan cheat? Ik bedoel je kan in minder dan een seconde echt niet lezen wat de vraag is en vervolgens antwoorden, dus eigenlijk ver*** je je zelf een beetje met die tijd

Jawel, gewoon de vragen onthouden en de antwoorden, en dan klikken. Het zijn er maar 3, dus moeilijk is dat niet. Ik heb dan ook niet gecheat;)

Juist, ik heb een Tequila gewonnen bij deze actie. of ik dan wel voor vrijdag even langs die winkel wil gaan... Jammer dat 't zo kort dag moet

Jongens... je tijd maakt niks uit.
Als je al je antwoorden goed hebt ga je in de pot en kun je uitgeloot worden.
Kijk maar in de voorwaarden.

ik heb ook wat gewonnen. een ghost song van herlat. dacht dat ik hier niets meer van zou horen maar gelukkig wel en ik had helemaal geen snelle tijd ofzo...dus het maakt niet uit...

wat een Nederlanders hier, zeiken over iets wat je gewonnen hebt...:wink:

zo, doe ff normaal man. ik heb buiten deze zena actie om ook nog een leven, dus ik vind het erg kortdag dat ze me nu een mailtje sturen dat ik voor vrijdag langs een winkel moet. misschien werk ik wel?

dus dat lijkt me toch wel een puntje van verbetering

Ja ik ben het wel met Lunig eens... Het is wel jammer dat het zo kort moet allemaal. Je hebt toch iets gewonnen? Dus dan moet je toch de mogelijkheid hebben om het op een willekeurige dag naar keuze op te kunnen halen lijkt mij.

Kregen de genen die gewonnen hadden daar mail over ofzo?

Ja ik ben het wel met Lunig eens... Het is wel jammer dat het zo kort moet allemaal. Je hebt toch iets gewonnen? Dus dan moet je toch de mogelijkheid hebben om het op een willekeurige dag naar keuze op te kunnen halen lijkt mij.

Kregen de genen die gewonnen hadden daar mail over ofzo?

Ja, de winnaars krijgen een mail.
Maar ik geloof dat iedereen die mee heeft gedaan ook een bevestigingsmail krijgt. (toch?)

Nou ik heb het addertje volgens mij al gevonden.
Ik zat ne t op Isandra.nl te kijken, anaf wanneer ze open zijn morgen of vrijdag.

Maar wat lees ik tot mijn verbazing op Isandra.nl....
Inleveren voorbestellingen

Zaterdag 11 dec. vanaf 10.00 - 17.00 uur
Maandag t/m vrijdag
(13 t/m 17 dec.) vanaf 14.30 - 19.00 uur
Zaterdag 18 dec. vanaf 10.00 - 17.00 uur
Maandag 20 dec. vanaf 14.30 - 19.00 uur

Link: http://www.isandra.nl/index_next.php?action=bestellijst

Met andere woorden, je wint wat maar je kan er alleen niks mee.

Nou ik heb het addertje volgens mij al gevonden.
Ik zat ne t op Isandra.nl te kijken, anaf wanneer ze open zijn morgen of vrijdag.

Maar wat lees ik tot mijn verbazing op Isandra.nl....
Inleveren voorbestellingen

Zaterdag 11 dec. vanaf 10.00 - 17.00 uur
Maandag t/m vrijdag
(13 t/m 17 dec.) vanaf 14.30 - 19.00 uur
Zaterdag 18 dec. vanaf 10.00 - 17.00 uur
Maandag 20 dec. vanaf 14.30 - 19.00 uur

Link: http://www.isandra.nl/index_next.php?action=bestellijst

Met andere woorden, je wint wat maar je kan er alleen niks mee.

Kijk, dan zitten wij in hetzelfde schuitje sigarenman ;) je zou gewoon met je mailtje op de verkoopdagen langs moeten kunnen en je prijs meekrijgen.

Ik heb even een vraag gesteld hierover op het Isandra forum.
(Er schijnt vrijdag a.s een meeting te zijn van het Isandra forum.
Dus misschien kunnen we het dan regelen...)

Ik had hem hier geloof ik toch niet moeten posten aangezien ikzelf nog niks gewonnen heb :cry:

Aangezien je nog mee kan doen, probeer ik het zelf ook nog een aantal keer. Ik wil in ieder geval alle prijs winnaars van harte feliciteren!

Back
Bovenaan