Prijsvraag Discovery Channel

veel winkels weten van niets. heb contact gehad met Zena en die zeiden dat als de winkels goed gemutst zijn ze ze kunnen bestellen bij Zena en anders toch naar een zena winkel zelf komen. Mijn winkel heeft mijn prijs sowieso niet in het assortiment

Klopt, maar die was van een winkel. Bij deze mag je hem zo ophalen zonder een bestelling! Heb je iets gewonnen?

Niet dat ik weet...
Ik zal dadelijk wel effe in m'n mail kijken.
Ik ben er pas gisteren achter gekomen dat er een prijsvraag was, dus het kan dat ze me vandaag of morgen wat laten weten.

veel winkels weten van niets. heb contact gehad met Zena en die zeiden dat als de winkels goed gemutst zijn ze ze kunnen bestellen bij Zena en anders toch naar een zena winkel zelf komen. Mijn winkel heeft mijn prijs sowieso niet in het assortiment

Ik ook, heb daar even een vraag over gesteld, maar nog geen reactie. Ben bang dat de prijs uiteindelijk vervalt, daar het morgen al de laatste dag is. Ook de winkel waar ik bestel zit het artikel niet in het assortiment, maar ze zeiden dat ik het even door mocht sturen.

Ben benieuwd wat voor een reactie ik krijg. Denk eerlijk gezegt dat Zena de winkels niet (goed) genoeg op de hoogte hebben gebracht, maar we zullen zien.

Dat splitsen ze ze de winkeliers dan mooi in de maag. Lijkt wel of ze, tevens met die korte termijn, willen dat het níet geïnd wordt (enkel de clicks krijgen) maar wel aandringen dat je (met vrienden) gaat bestellen... Vaag hoor. Ben benieuwd hoe m'n dealer dit zelf gaat oplossen, in ieder geval declareren bij Zena!

ik ben langs geweest bij mijn zena dealer in barendrecht,
ik liet mijn uitgeprinte mail zien en hij feliciteerde me, verder had hij een lijst met namen van gewonnen winnaars die bij hem kon komen om zijn prijs te innnen, elk winnaarr wordt dan doorgestreept en een datum/tijd erachter gezet wanneer hij/zij gaat ophalen. Dus als er staat Zena Wesdijk en je komt met de OV stap dan uit bij de halte: Lindehoevelaan en loop het centrum in en je ziet zelf bordjes met vuurwerk etc. en daar kan je je e-mail laten zien en eventueel een bestelling plaatsen.
Bij de halte Middeldijk uitstappen, daar moet je zijn als je gaat afhalen

ik kon mijn prijs ophalen op de 29e in de avond of 30e vanaf de ochtend, ik koos voor 30e ochtend :D

Ik denk dat ik ook maar het e-mail adres ga zoeken van Zena/Discovery. Helaas geeft de winkel waar ik het product moest ophalen geen reactie, en vandaag moet hij geactiveerd zijn. Ik heb zo het idee dat deze prijsvraag niet helemaal goed is georganiseerd..

Isandra kan je gewoon mailen.

Lees onderstaand verhaal maar.

Ik heb bericht gehad van vuurwerktotaal en de verontschuldiging gehad waarom ik niet op de hoogte was van een dergelijke actie.

Voor diegene die gewonnen hebben stuur de mail even naar [email protected] en print de mail die je van Zena heb gehad uit. Deze kun je inleveren tijdens de losse verkoop.

Omdat ik niet alles van Zena in het assortiment heb kan het zijn dat je een andere multishot in dezelfde prijscategorie ontvangt.

---

Leuke actie hoor.
Maar pleeg eerst even overleg met je dealers.
Zij weten van niks en moeten nu allemaal extra dingen regelen.
Maar ja, win ik iets mot ik toch zeuren.

Mijn dealer heeft in totaal 2 cakes van Zena, en niet degene die ik gewonnen heb. Tevens ontvang ik geen reactie, dus helaas mijn prijs zal ook niet doorgaan.

Vet, ik heb een hypnotised gewonnen! :)

(het mailtje waar de prijs in staat was door gmail in mijn spambox gegooid, als je ook gmail gebruikt zou ik het ff nachecken).

Bij mij was alles perfect geregeld! De dealer had een lijst met winnaars die bij hem de prijs moeten komen verzilveren. Hij is hierin heel relaxed en gaf zelfs aan dat het volgende week ook nog kan. Ik wilde graag een andere pot en ook dat was geen probleem. "Als die andere pot wat goedkoper is zoek je nog maar iets anders erbij uit of je betaald wat bij als het duurder wordt". Ik mocht zelfs nog kiezen wanneer ik het kwam ophalen...

PS: als ik de lijst die ik bij hem heb gezien weer ff voor de geest probeer te halen dan waren er in mijn regio ongeveer 12 winnaars

Vandaag in Hookerk geweest en daar waren tot nu toe ruim 25 winnaars van wat ik begreep. Helaas heb ik zelf niks gewonnen :( achja mischien die hoofdprijs alsnog haha.

Back
Bovenaan