Prijsvraag 8 Vuurwerkplanet.nl

Mijn all time favourite uit het verleden; de "merkloze" Giant Surprise:
Bekijk bijlage 1816148

Wow, lang geleden dat ik die voorbij heb zien komen. Dat was inderdaad een prachtig blokje. Als ik mij niet vergis werden die destijds, net als de Mystery Mines, als gratis product bij je bestelling geleverd. Althans, bij het verkooppunt waar ik destijds werkte. Ik weet nog goed dat we die Giant Surprise na de 3e verkoopdag bij de winkel nog afstaken. Prachtig! Sowieso een mooie periode met de Royal Class en New Spirit labels.

Hier doe je het uiteindelijk voor. Samen met je kind een onvergetelijke avond beleven. Dat is waar het bij oudjaar omdraait. Die sfeer, het gevoel en de saamhorigheid. "Pap mag ik alles neerzetten" die spanning die je dan merkt en herkend van ook toen jezelf klein was. Het samen de hele avond bezig zijn... zo jammer dat het stopt en ze het verder niet kunnen meemaken dus nu vooral...GENIETEN!
20241231_150837.jpg

Wow, lang geleden dat ik die voorbij heb zien komen. Dat was inderdaad een prachtig blokje. Als ik mij niet vergis werden die destijds, net als de Mystery Mines, als gratis product bij je bestelling geleverd. Althans, bij het verkooppunt waar ik destijds werkte. Ik weet nog goed dat we die Giant Surprise na de 3e verkoopdag bij de winkel nog afstaken. Prachtig! Sowieso een mooie periode met de Royal Class en New Spirit labels.
Klopt deze werd ook als gratis vuurwerk ingezet net als de mystery mines en night blitz. Maar bij mijn vuurwerkverkooppunt kon je ze tzt ook los bestellen.

Laatste dan... Omdat we er lekker in zitten. Als ik er doorheen scroll kom ik altijd veel moois tegen en krijg ik er alweer zin in!

Lekker sfeertje overdag, lekker alvast e.e.a. proberen!
Sfeer.png

Blijft toch altijd gezellig zo'n lekker fonteintje!

Sfeer1.png

Vuurtje erbij, kan het spul direct in.. Dit is trouwens de eerste avond al van de verkoopdagen :rolleyes:

Sfeer2.png

Melkbusjes.. Gaan ze nu 2-3-4-5 meter?? Op een mooie windstille avond gaan ze heerlijk hoog!

Sfeer3.png

De Boombastic in actie! Wat een bakbeest, kijk hoe het hele plein oplicht! Heerlijk gevoel!

Sfeer5.png

Bugano fonteintje die het wat te heet onder de voeten werd.. Hij knalde hier uit elkaar, best een vuurzee...

Sfeer4.png

Kortom! We hebben er weer ontzettend veel zin in!

Back
Bovenaan