uxenve
VWC lid
VuurwerkIk ben vooral heel benieuwd nadat deze is gesloten wat iedereen van de waardebon zou gaan halen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
VuurwerkIk ben vooral heel benieuwd nadat deze is gesloten wat iedereen van de waardebon zou gaan halen.
Dat had ik niet zien aankomen.Vuurwerk
Aansteeklonten en vuurwerkbrillen want daar heb ik er nog geen vanIk ben vooral heel benieuwd nadat deze is gesloten wat iedereen van de waardebon zou gaan halen.
Ben wel heel benieuwd naar de antwoorden straks hahaDan heb je nog €388,- over![]()
Ik kom toch echt op €166,- uitDan heb je nog €388,- over![]()
precies dit! 2 en 3 gingen nog wel maar 1 blijft een 'vraagteken'.... gelukkig heb ik nog ruim een dagGeen ster in rekenen. Vraag 1 voor mij hocus pocus.
Er zijn bij de 1e twee mogelijkheden met beide een andere uitkomst die in mijn ogen beide goed zouden moeten zijn...Ik kom toch echt op €166,- uit
Niet dat mijn antwoord de juiste is.. maar is het niet zo dat er in reeksen altijd maar 1 antwoord mogelijk is?Er zijn bij de 1e twee mogelijkheden met beide een andere uitkomst die in mijn ogen beide goed zouden moeten zijn...
Meteen iets van Riakeo proberen, dat lijkt me geweldig!Ik ben vooral heel benieuwd nadat deze is gesloten wat iedereen van de waardebon zou gaan halen.
Ik kom er later op terug hahaha anders gaan we dingen voor lopen zeggen hier...Niet dat mijn antwoord de juiste is.. maar is het niet zo dat er in reeksen altijd maar 1 antwoord mogelijk is?
Ik heb zelf ook het idee dat hier twee antwoorden mogelijk zijn. Ben heel benieuwd naar de juiste uitkomst bij deze prijsvraag.Er zijn bij de 1e twee mogelijkheden met beide een andere uitkomst die in mijn ogen beide goed zouden moeten zijn...
Het komt er op neer dat een van de cijfers die je hier moet gebruiken hier eigenlijk niet geschikt voor is....Ik heb zelf ook het idee dat hier twee antwoorden mogelijk zijn. Ben heel benieuwd naar de juiste uitkomst bij deze prijsvraag.