Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Totdat je hem hoort....Ja zoek het maar uit. Beste passende gepakt bij vraag 4 want vind ze er eigenlijk allemaal niet echt bij horen![]()
Staat er nog op hoorStaat het product van vraag 5 nog wel op de site van vuurwerkplanet?
Zometeen nog voor de laatste keer erdoorheen scrollen voordat ik het opgeef
Pittige opgave deze keer, maar uiteindelijk de antwoorden gevonden... hopelijk de juiste. Nr. 4 even geverifieerd bij de wederhelft en die zei direct " dat moet wel goed zijn".
Wat moet hier voor VWC en Vuurwerkplanet ongelooflijk veel tijd in gaan zitten om a) cryptische puzzel te maken en b) vervolgens alles na te kijken. Chapeau.
Heel dikke prijs overigens. Duimen maar dat het rad me gunstig gezind is en dat ie 31 december live in de straat staat
Ah, jullie maken zelf de prijsvragen? Dacht dat iemand van Lesli dat deed. Bij deze nog meer dankbaarheid en respectOm deze te bedenken hebben we altijd de meeste lol. Het kost zeker wat tijd maar het wordt ook altijd erg gewaardeerd door jullie!
Wie weet komt er nog wel een cryptische langs ergens...
1. Quattro CracklingDit waren in ieder geval mijn antwoorden, ben benieuwd wat de rest heeft gevonden.
1: Quattro Crackling
2: Opera House
3: Spider Queen
4: Cupido (God van de liefde en schiet gouden pijlen)
5: Holi Festival (hindoeïstisch feest bekend van het gekleurde poeder)
6: Super Charger
7: Miracle Maker
8: Done Deal
9: Law Of The Jungle (Volgens de wet van de Jungle overleven enkel de sterksten)
Dezelfde hierDit waren in ieder geval mijn antwoorden, ben benieuwd wat de rest heeft gevonden.
1: Quattro Crackling
2: Opera House
3: Spider Queen
4: Cupido (God van de liefde en schiet gouden pijlen)
5: Holi Festival (hindoeïstisch feest bekend van het gekleurde poeder)
6: Super Charger
7: Miracle Maker
8: Done Deal
9: Law Of The Jungle (Volgens de wet van de Jungle overleven enkel de sterksten)