Prijsvraag 6 Vuurwerkplanet.nl

Echt ik weet niet waarom mijn hersenen dit doen maar het antwoord voor 4 schiet mij midden in de nacht te binnen
Hahah, herkenbaar. Ik bleef gisteravond dus haken op nummer 8. Maar vanochtend vroeg schoot ik wakker en eureka!

Overigens inderdaad grappig om te zien dat iedereen ergens anders op blijft steken. Ik had zelf nummer 4 vrij snel gevonden. Het was wel even goed door redeneren. Lekkere prijsvraag dit altijd!

5 is gevonden, we blijven met 8 zitten. Toch nog gevonden. En toen ik hem zag dacht ik idd o wat stom

Laatst bewerkt:
ik snap er werkelijk waar de ballen van, meestal vind ik ze wel snel maar ik mis er echt een paar compleet haha... dat wordt piekeren...

Hier loop ik ook vast bij 5. Goed bedacht weer zeg! Erg leuk altijd die cryptische vragen. En 2 prijzen dus dubbel kans voor iedereen! :applause:

Oef, hier was de baas wéér niet blij mee. Ik heb goede hoop dat ze allemaal kloppen maar toch wel wat twijfel hier en daar.
Bedankt voor de prijsvraag!!

Zo vraag 5 heeft ff wat tijd gekost en het antwoord op vraag 6 is in totaal 4x veranderd, maar als het goed is uiteindelijk alles kunnen vinden.
Succes allemaal en complimenten voor de bedenkers van de vragen!

Back
Bovenaan