Prijsvraag 5 Vuurwerkplanet.nl

Filmpje or it didn't happen....
Hahah ja ik kom er ook echt niet uit hoor, denk nog steeds dat het een fout is. Inmiddels het hele assortiment van Lesli bekeken, maar geen enkel product kunnen vinden met deze combinatie van de effecten op 0:17 en het toch wel kenmerkende effect op 0:24. De laatst genoemde heb ik overigens zelf ook gewoon besteld, maar daar zit toch echt geen crackling in.

Hahah ja ik kom er ook echt niet uit hoor, denk nog steeds dat het een fout is. Inmiddels het hele assortiment van Lesli bekeken, maar geen enkel product kunnen vinden met deze combinatie van de effecten op 0:17 en het toch wel kenmerkende effect op 0:24. De laatst genoemde heb ik overigens zelf ook gewoon besteld, maar daar zit toch echt geen crackling in.
Ook ik heb hem nog niet gevonden, wordt ook niet heel enthousiast van die kleine pruttel effecten.

Als je deze vragen zonder al te veel moeite in kunt vullen weet je zeker dat je veel te veel kijkt..
Ik vond het best knap, mijn vrouw daarintegen niet echt.. Jammer dat essentiele kennis niet gewaardeerd wordt!

Leuke prijsvraag, succes iedereen!
Inderdaad, "research" van de afgelopen maanden kwam mij ook goed van pas.... antwoorden ingestuurd.
Succes iedereen!

Haha grappig ik herkende 2 onmiddellijk en dacht 3 te herkennen.
Maar heb echt lang moeten zoeken naar 1 hahaha.

Kennelijk had ik die gewoon verdrongen omdat die te mooi is om te overwegen 🧐

Ook weer ingestuurd!

Zelfde probleem hier. Effect van 0:24 wel gezien maar komt dat eerste deel van 0:17 niet in voor 😅

Back
Bovenaan