Staat gelukkig alweer een nieuwe prijsvraag onlineThnx voor de herinnering, effe wekkertje zetten hoor... Prijsvraag van winterswijk ookal vergeten :(

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Staat gelukkig alweer een nieuwe prijsvraag onlineThnx voor de herinnering, effe wekkertje zetten hoor... Prijsvraag van winterswijk ookal vergeten :(
Aantal tubes (B) was een - en geen + toch? godverdomme.. ik begin alweer te twijfelen!Ik kwam uit op:
A = 24
B = 39
C = 63
Haha kut! Je hebt gelijk!Aantal tubes (B) was een - en geen + toch? godverdomme.. ik begin alweer te twijfelen!
haha, wat lekker dit! ik weet hoe je je voeltHaha kut! Je hebt gelijk!
Same!!24(A) + 13 (B) = 37 (C)
Was mijn antwoord... ik zal vast wel weer iets over het hoofd gezien hebben? haha
Komop dan!Same!!![]()
24(A) + 13 (B) = 37 (C)
Was mijn antwoord... ik zal vast wel weer iets over het hoofd gezien hebben? haha
Ohjee..... onze kansen zijn geslonken naar 0.1% per goed antwoord, want als stuifie meedoet met een goed antwoord dan weet je dat het 50% kans is dat hij wint24(A) + 13 (B) = 37 (C)
Kut!24(A) + 13 (B) = 37 (C)
Het zal eens tijd worden he!Ohjee..... onze kansen zijn geslonken naar 0.1% per goed antwoord, want als stuifie meedoet met een goed antwoord dan weet je dat het 50% kans is dat hij wint
24(A) + 13 (B) = 37 (C)