Fire-Freak VWC lid Vandaag om 09:32 #162 Viva la Bang zei: En de winnaar van de dikke prijs is...... @Fire-Freak . Van harte gefeliciteerd. Iemand van Lesli neemt eind van het jaar contact met je op. Klik om te vergroten... Gave prijs om te winnen! Voor zover ik mij kan herinneren nooit iets gewonnen hier, dus ben hier heel blij mee! Bedankt VWC, en natuurlijk ook Lesli!
Viva la Bang zei: En de winnaar van de dikke prijs is...... @Fire-Freak . Van harte gefeliciteerd. Iemand van Lesli neemt eind van het jaar contact met je op. Klik om te vergroten... Gave prijs om te winnen! Voor zover ik mij kan herinneren nooit iets gewonnen hier, dus ben hier heel blij mee! Bedankt VWC, en natuurlijk ook Lesli!
Knettermans VWC lid Vandaag om 09:54 #164 Fire-Freak zei: Gave prijs om te winnen! Voor zover ik mij kan herinneren nooit iets gewonnen hier, dus ben hier heel blij mee! Bedankt VWC, en natuurlijk ook Lesli! Klik om te vergroten... De eerste keer prijs en gelijk goed ook dan! We verwachten natuurlijk wel een filmpje hé
Fire-Freak zei: Gave prijs om te winnen! Voor zover ik mij kan herinneren nooit iets gewonnen hier, dus ben hier heel blij mee! Bedankt VWC, en natuurlijk ook Lesli! Klik om te vergroten... De eerste keer prijs en gelijk goed ook dan! We verwachten natuurlijk wel een filmpje hé