[Prijsvraag 2012] Vuurwerkdiscount [WINNAAR BEKEND]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer wordt de winnaar eigenlijk bekend gemaakt? :D ik hoop dat ik hem win :D

vandaag zou de trekking zijn maar hoelaat dat zal zijn geen id

en of het iemand van vwc is is ook klein aan gezien het op hun facebook pagina staat en alles dus jah echt alleen een vwc actie is het niet helaas

ja, maar zal de winnaar er ook van kunnen genieten hahaha, volgens de mayakalender vergaat de wereld morgen lol

dan zal het in nieuwzeeland al vergaan moeten zijn daar is het al 21 dec dus.....

Inderderdaad Vuurwerkcrew is niet de enige die meedoet volgens mij? tenzij VWC een aparte prijs geeft maar denk het haast niet.

OFF-topic: De oude Maya's wisten iets van de aard van de kosmos en de spirituele evolutie van de mensheid wat in onze eigen wereldvisie onopgemerkt is gebleven. Zij wisten van de samenstand van onze Zon met het centrum van het Melkwegstelsel, ons kosmisch centrum en onze bron, en zij zagen het jaar 2012 als een tijd van enorme transformatie en kansen voor spirituele groei, als een overgang van het ene wereldtijdperk naar het andere aldus Jenkins. het is een gewone kalender zoals die van ons alleen langer en anders zullen we het morgen wel zien. :)

(EDIT: volgens de mayas vergaat de wereld niet, maar breekt er een nieuw tijdperk aan. en laten we maar stoppen met discussiëren want daar is dit topic niet voor, alvast mijn excuses)

Inderderdaad Vuurwerkcrew is niet de enige die meedoet volgens mij? tenzij VWC een aparte prijs geeft maar denk het haast niet.

wet wel zeker op facebook van vuurwerk discount staat hij ook dus iederen kan er aan mee doen dus jah vind het dan niet echt meer een vwc actie maar goed toen hij bekend gemaakt werd dat het een yt filmpje bevatten dus dan is het zowie zo al openbaar ipv alleen voor vwc

vind het overigens ook jammer zeggen ze de 20e is de trekking maken ze niks bekend... moeten we dus nog langer wachten...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan