HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook geen problemen. Was er zaterdag morgen vroeg in Pijnacker en was gelijk aan de beurt.
6 dozen met vuurwerk en alles compleet. Helaas 2 artikelen niet op voorraad, keurig gemeld en prima vervangers voor gekregen.
 
@brunodebull

Zena is grootste probleem, hoorde van de verkopers dat meer dan de helft van Zena niet is/was geleverd
 
erg wisselende ervaringen hier, maar denk ook dat daar een stukje kruitstress van sommigen bijzit ;). Mijn ervaring was eigenlijk wel positief. Heb het in de nacht opgehaald, ja moest even wachten maar wat wil je als er weet ik het hoeveel freaks voor de deur staan. Ik denk ook, zoals hoakan zelf al aangeeft, dat ze de drukte wat onderschat hebben. Er zijn al wat goede suggesties langsgekomen en hoop dat haokan hier volgend jaar wat mee doet. Vergeet ook niet dat de jongens echt keihard werken om het voor elkaar te boksen, en het voor hun vaak net zo frustrerend is als ons als er bijvoorbeeld iets niet is. Respect voor jullie! Je ziet gewoon aan de zaak dat het nog niet klaar was voor de massa. Ja wij zijn klant en koning, maar een beetje respect naar de ondernemer kan geen kwaad. Hij heeft tenslotte ons wel mooie aanbiedingen kunnen geven!

Mooie aanbiedingen als ze niet geleverd worden. Heb het zaterdag iets te vaak zien gebeuren helaas.
 
Pffff hoop het niet!
Als dat zo is dat ze het weten waarom bellen ze dan niet van te voren...ik bedoel ik snap echt dat je dan over de zeik gaat als je daar aan komt en ze zeggen dat het product er niet is!!
Nogmaals morgen weet ik het!
 
Tja zena groeit te hard denk ik zo net als rubro. Gaan die nog wel een keer goed op hun smoel denk ik zo.
Zena, tja, breek me de bek niet open. Ik had zelf een shock syndrome bij een officiele zena shop gehaald in vlaardingen maar zelfs hun hadden hem niet. Natuurlijk onbegrijpelijk als je via een centrale website moet bestellen (dan weet je dus al waar je hoeveel cakes heen moet sturen). Als je dan ook van tevoren geen mail ontvangt dat het niet leverbaar is, uhm tja.

@ kamikaze, om welke artikelen ging dat dan? want ik weet dant haokan zeker aan het begin met restpartijen heeft gewerkt, en daarvan stond de voorraad netjes op de site. Op was ook op zeg maar.
 
Zena, tja, breek me de bek niet open. Ik had zelf een shock syndrome bij een officiele zena shop gehaald in vlaardingen maar zelfs hun hadden hem niet. Natuurlijk onbegrijpelijk als je via een centrale website moet bestellen (dan weet je dus al waar je hoeveel cakes heen moet sturen). Als je dan ook van tevoren geen mail ontvangt dat het niet leverbaar is, uhm tja.

@ kamikaze, om welke artikelen ging dat dan? want ik weet dant haokan zeker aan het begin met restpartijen heeft gewerkt, en daarvan stond de voorraad netjes op de site. Op was ook op zeg maar.

Welke artikelen het exact waren durf ik niet te zeggen, maar was flink heen en weer lopen voor die jongens van balie naar bunker steeds.
Als op=op is, dan is "niet op" dus voorraad en leverbaar. Helemaal als je van te voren gereserveerd en betaald hebt. Of denk ik nu in een vreemde wereld?
 
Welke artikelen het exact waren durf ik niet te zeggen, maar was flink heen en weer lopen voor die jongens van balie naar bunker steeds.
Als op=op is, dan is "niet op" dus voorraad en leverbaar. Helemaal als je van te voren gereserveerd en betaald hebt. Of denk ik nu in een vreemde wereld?

Klopt, en dat zou dus ook gewoon uitgeleverd moeten kunnen worden. Hoe dat kan weet ik ook niet. Weet dat ze ook wat waterschade hadden maar iedereen die daar wat van besteld had heeft een mail gehad.
 
Dat Zena internet gebeuren is een groot drama

maar daardoor vergroot je wel ruim je keuze in vuurwerk,tesamen met de collectie van hoakan heb ik maar 1 winkel hoeven bezoeken en aangezien zena artikelen bij mij gewild zijn vond ik dit wel een perfecte combo.
 
Ik was net Pijnacker, stonden 2 a 3 wachtenden voor mij toen ik mijn bestellijst kon inleveren. Duurde even, maar bestelling stond al klaar en ging eerder weg dan de wachtende mensen die nog niets ontvangen hadden. Bestelling klopte gelukkig op 1 na helemaal, maar daarvoor een goede vervanger gekregen. Winkel kan inderdaad wat verbeteringen gebruiken, zo is het afhaalhok zelf nog steeds sfeerloos en ondanks dat we met 15 man er stonden zei niemand wat. De opzet met aanbiedingen van allerlei verschillende importeurs maakt het een erg interessante winkel, ik hoop dus dat het concept met enige aanpassing wordt doorgezet!
 
Heel simpel je besteld, je betaald en je dient te ontvangen zeker als je zeer ruim gan te voren hebt besteld en dit heeft niets met kruitstress te maken maar met kwaliteit van de leverancier www.vuurwerbestel.nl (de zena specialist) heeft dat zeer goed voor elkaar Haokan zeker niet en ik was niet de enige en het excuus nog niet ingesteld op ach je doet iets goed of je doet het niet.

erg wisselende ervaringen hier, maar denk ook dat daar een stukje kruitstress van sommigen bijzit ;). Mijn ervaring was eigenlijk wel positief. Heb het in de nacht opgehaald, ja moest even wachten maar wat wil je als er weet ik het hoeveel freaks voor de deur staan. Ik denk ook, zoals hoakan zelf al aangeeft, dat ze de drukte wat onderschat hebben. Er zijn al wat goede suggesties langsgekomen en hoop dat haokan hier volgend jaar wat mee doet. Vergeet ook niet dat de jongens echt keihard werken om het voor elkaar te boksen, en het voor hun vaak net zo frustrerend is als ons als er bijvoorbeeld iets niet is. Respect voor jullie! Je ziet gewoon aan de zaak dat het nog niet klaar was voor de massa. Ja wij zijn klant en koning, maar een beetje respect naar de ondernemer kan geen kwaad. Hij heeft tenslotte ons wel mooie aanbiedingen kunnen geven!
 
Heel simpel je besteld, je betaald en je dient te ontvangen zeker als je zeer ruim gan te voren hebt besteld en dit heeft niets met kruitstress te maken maar met kwaliteit van de leverancier www.vuurwerbestel.nl (de zena specialist) heeft dat zeer goed voor elkaar Haokan zeker niet en ik was niet de enige en het excuus nog niet ingesteld op ach je doet iets goed of je doet het niet.

Nou nou niet zo zwart wit! ik heb hiervoor ook al wat berichtjes gezet dat het gek is dat inderdaad de op=op artikelen niet geleverd zijn bij diegene. Echter zena heeft zoals ik zei ook niet alles geleverd aan officiële zena stores, dus dat kan nou eenmaal gebeuren. Vervelend voor zowel de koper als verkoper. Negatief zijn is altijd makkelijk, maar zoals ik al zei heeft haokan ook mooie aanbiedingen weten te realiseren en de demo daar heb ik ook intens van genoten.
 
Ik weet niet waar je het allemaal over hebt het lijkt wel of je door jo haokan gesponsord wordt hij meld toch een online voorraad systeem hij meld toch dat je gratis vuurwerk krijgt en dan is het net zo simpelals bestellen bij Zalando als ik zwarte schoenen bestel wil ik ook geen alternatief hebben bv rode slippers niet mijn probleem als men niet beleverd krijgt klant gewoonweg informeren of niet laten bestellen en niet de schuld bij zena leggen want in olen ligt meer dan voldoende hij (haokan) heeft het gewoonweg niet goed voor elkaar

Nou nou niet zo zwart wit! ik heb hiervoor ook al wat berichtjes gezet dat het gek is dat inderdaad de op=op artikelen niet geleverd zijn bij diegene. Echter zena heeft zoals ik zei ook niet alles geleverd aan officiële zena stores, dus dat kan nou eenmaal gebeuren. Vervelend voor zowel de koper als verkoper. Negatief zijn is altijd makkelijk, maar zoals ik al zei heeft haokan ook mooie aanbiedingen weten te realiseren en de demo daar heb ik ook intens van genoten.
 
Ik weet niet waar je het allemaal over hebt het lijkt wel of je door jo haokan gesponsord wordt hij meld toch een online voorraad systeem hij meld toch dat je gratis vuurwerk krijgt en dan is het net zo simpelals bestellen bij Zalando als ik zwarte schoenen bestel wil ik ook geen alternatief hebben bv rode slippers niet mijn probleem als men niet beleverd krijgt klant gewoonweg informeren of niet laten bestellen en niet de schuld bij zena leggen want in olen ligt meer dan voldoende hij (haokan) heeft het gewoonweg niet goed voor elkaar

Nevermind, je leest dus niet wat ik schrijf. ennnnn on-topic!
 
Vandaag na een lange reis te hebben gemaakt ook maar eens naar Haokan gegaan. Vooral door de positieve reviews en natuurlijk de TOP prijzen. Was er om 13:15 en stond er een behoorlijke rij buiten. Kwam rond 14:30 weer naar buiten met mijn bestelling. Bestelling was vrijwel volledig. Alleen magic moments miste en daarvoor Modern Mayham gekregen. Zelfs kreeg ik de Golden Box geleverd waarvan ik hoorde van een magazijnmedewerker dat het de laatste was. Bestelling werd ook netjes doorgenomen. Ondanks de lange wachttijd toch een goede service en kwam ik toch met een goed gevoel weer naar buiten.

Zelf sluit ik me aan bij bovengenoemde ideeen om de drukte tegen te gaan. Want dat is nog wel grote minpunt. Ook daarbij het systeem van het aannemen van bestelbonnen. Op een duur werden er zoveel aangenomen dat er geen volgorde meer over was en zag je mensen die achter jou in de rij stonden al vertrekken.
 
Als je het bericht van rico goed leest zegt ie namelijk dat nog een bestelling heeft gedaan in de losse verkoop. Ondanks dat zijn voorbestelling wat problemen opleverde

Precies.. bestelling had ik zaterdag nog meegenomen en kwam vandaag (vrijwillig!) terug voor de losse verkoop. En moest er toch echt 45 minuten voor rijden:wink:
 
de berichten

de berichten

Net terug uit de winkel en nog even de berichten gelezen
ik ben het er mee eens dat we zeker volgend jaar veel verbeteringen moeten doorvoeren
Het is voor ons zeker zo frustrerend dat niet alles gesmeerd loopt.
het begon met de GOE gelukkig hebben we dat volgens mij met iedereen goed opgelost.
Maar het grootste probleem is dat als de aanvoer naar ons toe wat voor ons gereserveerd was niet geleverd kan worden dat er dan van het begin af aan dingen niet meer in de hand zijn te houden. de handeling per persoon gaat veel te lang duren voor het oplossen van missende producten de rij van wachtende mensen wordt steeds langer we moeten sneller andere producten gaan toevoegen die misschien al weer voor anderen gereserveerd waren en zo krijg je een sneeuwbal effect die niet meer in te lopen is en er is ook geen tijd meer om aanpassingen te maken in het voorraadsysteem met als gevolg dat het probleem steeds groter wordt. vervolgens wordt de aanvoer frequentie verhoogd maar als bij de leveringen nog steeds niet de juiste producten zitten blijft het probleem maar doorgroeien. Hoe dat we dit volgend jaar kunnen voorkomen wordt het grootste punt van aandacht volgend jaar.
en dan de new moon ook iets waar we niet op zaten te wachten 15 stuks minder geleverd terwijl hij uitverkocht is morgen zullen we weer wat mensen moeten teleurstellen.
We hadden hemzelf ook graag geschoten morgenavond maar die van onszelf zijn terug de voorraad in gegaan.
gelukkig is voor de meeste alles goed gegaan afgelopen 2 verkoopdagen maar begrijpelijk krijgen we boze emailtjes en dat is ook terecht.
Morgen of beter gezegd straks zullen we weer aanpassingen moeten maken in verschillende bestellingen waar we ook tegen opzien we proberen het voor iedereen zo goed mogelijk op te lossen.
 
Ik kwam er thuis achter dat ik me gratis vuurwerk niet mee geleverd was .... Jammer maar doe er niet moeilijk over aangezien ik eerder in het jaar korting heb gekregen . En ze vanochtend me bestelling niet konden vinden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan