[Prijsvraag 2012] Dutch Fireworks uit Tiel [WINNAARS BEKEND]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond was de demo van Dutch Fireworks en zoals gezegd, heeft Bob vanavond 3 prijswinnaars geloot uit een tas met 74 kanshebbers! De prijzen van dit jaar zijn:

1e prijs: 1 x Moving stars, 1 x Resistance, 1 x Tomahawk, 1 x Phantom t.w.v. € 149,80
2e prijs: 1 x Resistance, 1 x Tomahawk, 1 x Phantom t.w.v. € 99,85
3e prijs: 1 x Tomahawk, 1 x Phantom t.w.v. € 59,90

De winnaars van deze prachtige prijzen zijn:

1e prijs: Martijnbasketbal
2e prijs: Mars25
3e prijs: Roadrunner

Wij willen alle prijswinnaars van harte feliciteren en veel plezier wensen met de gewonnen cakes! Ook namens Dutch Fireworks wordt iedereen bedankt voor de grote belangstelling en het meedoen aan de prijsvraag.

De winnaars hebben een mail ontvangen met verdere instructies.

Yes !!, eerst een prima demo in Tiel gezien met een erg strakke finale en dan ook nog eens de derde prijs winnen.
Naast de Fuego en The Moment waren de nieuw produkten van de Full loaded serie voor mij de toppers van de avond, dus ben hier zeker blij mee.
Mike en de mannen van Dutch Fireworks bedankt voor de prijsvraag en ik kom ze de 28e met m'n bestelling ophalen.

Heren prijs winnaars geniet ervan en BOB bedankt voor het ter beschikking stellen van deze prijzen.

TOPPIE

iedereen bedankt voor de leuke prijsvraag en prijzen die ter beschikking gesteld waren, met name vuurwerkcrew en dutch firweworks ( vooral bob vanwege zijn gelukkige handen met de lootjes trekken haha) , ik ga zekers genieten van mijn 2e prijs en wil ook de andere prijswinnaars bij deze feliciteren, degenen die meegdaan hebben , maar niets gewonnen wens ik toch prettige feestdagen en een heel goed/leuk/veilig uiteinde toe met veel vuurwerkplezier :D :bye:

Nogmaals mijn dank aan Bob en alle andere medewerkers van Dutch-fireworks!
Gister ben ik met mijn broer (18) van Houten afgereisd richting Tiel omdat ik pas 15 ben. Na een voorspoedig treinritje naar de bussen gegaan wat daarentegen echt vervelend was. Hoe dan ook na nog een kwartiertje gelopen te hebben kwamen we bij de winkel aan. Bij binnenkomst eerst even uitgebreid mijn bestellijst ingevuld en daarna afgerekend bij de kassa, waar ik direct aan de beurt was en zeer ontspannen en hartelijk geholpen werd. Vervolgens naar Bob gevraagd die keurig de cakes apart had staan. Na het overhandigen en enkele felicitaties liet hij me nog even zijn opslag zien met tekst en uitleg en kon ik alles vragen wat ik wilde en w€aar mijn broer zonder te vragen ook nog eens een mooi pakket fluitpijlenpakket kreeg. Na nogmaals de felicitaties zijn we met drie dynasty tassen naar huis gegaan. Dat zou lastig worden maar toch mij maakte het niet zoveel uit. Nadat de deur voor ons opengehouden nogmaals bedankt en vertrok richting het busstation. En na een korte tijd gelopen te hebben riep een medewerker van Dutch-Fireworks ons ineens en bood ons aan naar het treinstation te brengen, waar ik echt geen 'nee' tegen kon zeggen (en ons volgend jaar weer te komen ophalen als we even bellen). Na dat aangename en gezellige ritje konden we direct de trein instappen. En dan zijn die jaloerse gezichten toch altijd wel erg leuk inclusief die van meneer de conducteur die net datzelfde prethoofd had als mij. Eenmaal in houten aangekomen fietsen gepakt en met de fiets richting huis gegaan. En natuurlijk weer al die mensen die je aan kijken.

Het is misschien overbodig om nogmaals de superservice te benadrukken maar goed. Nu alleen nog hopen dat de tekst op de tasjes zich gaat bewijzen "mooistevuurer.nl"! Ik heb er weer zin in, en alle andere prijswinnaars ook gefelicieerd en de andere veel succes volgend jaar als Dutch-Fireworks ons weer deze prachtige prijzen te beschikking stelt. Filmpjes volgen 2 jan denk ik.

De 28e in de ochtend m'n 3e prijs opgehaald. Had zelf naast een paar fuego's de panthom en resistance besteld met de 35% kortings actie en kreeg er nu dus nog een panthom en de tomahawk extra bij. Alles prima geregeld, tas met de prijzen stond al klaar net als de bestelling. Nog even met Bob een bakje koffie gedronken, geklets over de demo's die ze hebben geschoten dit jaar. Kreeg voor de veiligheid ook nog een vuurwerkbril mee, met het dringende advies hem ook echt te gebruiken !

Kortom prima geholpen en je merkt aan alles dat deze mensen echt liefhebbers zijn en hun zaakjes goed voor elkaar hebben. Nogmaals bedankt voor de gewonnen cakes.

Vanavond alles de lucht in geknald en wat een heerlijke cakes waren het zeg!! Heb er met de halve buurt van genoten. Meerdere mensen wilde zelfs weten waar het vandaan kwam dus volgend jaar komen er meer houtenaren richting jullie!

Goed om te horen dat ze bevallen zijn. Nog leuker als jullie eind dit jaar met meerdere willen komen (nog maar 362 dagen)

Een goed en gezond 2013.

Team dutch-fireworks Tiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan