[Prijsvraag 2012] Dutch Fireworks uit Tiel [WINNAARS BEKEND]

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hadden al heel wat inzendingen en meer dan vorig jaar, maar er doen er ook nog zat mee vanavond, goede zet! Stuur je antwoorden nog snel in! :D

Toch nog meegedaan. Helaas is m'n budget er al aardig doorheen, wel jammer want er staan een aantal leuke budget potjes in de webshop.

Bij deze is de prijsvraag gesloten!
Bedankt voor alle inzendingen, een zeer geslaagde prijsvraag!

Alvast de juiste antwoorden:

1. 24 nieuwe artikelen
2. 16.00 uur
3. €15,95
4. White Thunder
5. €38,95
6. Stalin Orgel (lees als: staal in orgel)

Alles goed :) Nu hopen dat mijn naam uit de grote hoed verschijnt en ik een ritje naar Tiel mahg maken met de verkoopdagen :p

aah :cry: ik lig er al uit. Ik was echt compleet inspiratieloos met die laatste vraag, wel erg leuk bedacht! en diegene die nog in de race zitten veel succes met geluk hebben :wink:!

Ik heb iniedergeval wel al alle antwoorden goed, maar zullen er best nog wel veel zijn! Even wachten op de uitslag dus :)

Eerste vraag fout, had het aantal artikelen geteld waar nieuw bij staat en kwam tot 23. Misschien iets uit het assortiment gehaald ?

Eerste vraag fout, had het aantal artikelen geteld waar nieuw bij staat en kwam tot 23. Misschien iets uit het assortiment gehaald ?

je hoefde niet te tellen want het staat duidelijk op de frontpage dat ze dit jaar 24 nieuwe artikelen hebben :)

Vanavond zullen de winnaars geloot worden, heb van 74 goede inzendingen de nicknames genoteerd op losse briefjes. Ik zal vanavond / vannacht de winnaars mailen en hier bekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan