Prijsvraag 16 Vuurwerkplanet.nl

Zo, de laatste alweer van de Vuurwerkplanetprijsvragen. Het was weer een mooie reis. Aan elke meegedaan. De een ging wat makkelijker dan de ander. Maar het was weer een mooie tijdsbesteding. Zorgt ervoor dat je nog beter de producten leert kennen. Elke keer als ik in een showroom nu de Law of The Jungle zie staan, kijk ik toch nog even of er geen 6 verschillen zijn :d

Hierbij wens ik iedereen die deze prijsvragen mogelijk heeft kunnen maken hele fijne feestdagen, goede verkoop en een schitterend Oud & Nieuw. 🎄🎅🎇

Mijn inzending:

20251222_124255.jpg20251222_124357.jpg

Bedankt! :bye:

Namens mij en mijn gezin wens ik de mods, leden en de mannen en vrouwen van Vuurwerkplanet knallende feestdagen toe.

IMG-20251224-WA0030.jpg

Het is kerstavond en mijn neefje is hier op bezoek om kerst te vieren. Vorig jaar was hij er bij met oud en nieuw en was het voor hem de eerste keer vuurwerk van zo dicht bij. Hij woont namelijk op een boerderij waar niks wordt afgestoken in de omgeving. Wat een blij kind was dat. Vorig jaar mocht hij nog niet zelf afsteken, maar dit jaar mag het van zijn ouders wel. Althans samen met mij.

Reden genoeg om deze avond hem te entertainen om een kerstkaart te maken samen met mij. Work in progress as we speak. Resultaat zal ik later delen.

Hierbij onze kerstkaart, van mij en mijn jongste zoon Tuur. Die het dit jaar voor het eerst allemaal goed mee krijgt. En het voelt dubbel, met een mogelijk aankomend verbod. Maar wij gaan onze grenzen verleggen, en ik hoop vuurwerk-planet ook. Zodat we elkaar weer indien nodig kunnen vinden aan de "other side". (Lees Een buurland).

Het is een speciale kaart, mijn zoon vindt het geweldig als er zo'n muziekjes inzitten als je hem opent. Daarom ook een link naar het bijbehorende lied. Bekijk bijlage 1821942
Het muziek fragment voor in de kaart.
Nu mag het officieel: ik kom net uit de kerstviering — allemaal een zalig kerstfeest!
Wat een mooie creaties en verhalen hier. De één volledig (of zoals bij mij deels) met AI, de ander met de hand gemaakt of zelf online ontworpen — maar we delen uiteindelijk allemaal dezelfde passie. En dat is het belangrijkste.
Helaas heb ik de afgelopen weken en maanden te weinig tijd gehad om aan alle prijsvragen deel te nemen. Vroeger zat daar veel plezier én tijd in (en ging het er misschien wat anders aan toe dan nu), maar de creaties worden ook steeds mooier. Met een gezin en drie kinderen is die tijd tegenwoordig gewoon wat beperkter.

Ik wens de jury veel succes en plezier met het kiezen van een winnaar.
Fijne kerstdagen allemaal!

1000080974.jpg

Beste mede freaks, vuurwerk crew & vuurwerkplanet,

Vanuit mij wil ik jullie ten eerste allemaal bedanken voor wederom een prachtige jaar. Ondanks het spannend gaat worden met betrekking tot volgend jaar geef ik de moed niet op!

Via deze weg deel ik graag mijn kerstkaart die ik zojuist heb gemaakt. Hierin staan (zo goed als) alle prijsvragen die dit jaar langs zijn gekomen!

Ik wens jullie allen een fijne kerst, een prachtige jaarwisseling met perfect weer! op naar een mooi 2026!

Zoals hier beschreven heeft mijn neefje ook nog een kaart gemaakt die ik van hem mocht delen. Vond het heel mooi dat hij de Riakeo Cupido van afgelopen jaar heeft uitgetekend met het effect er in.
Het is kerstavond en mijn neefje is hier op bezoek om kerst te vieren. Vorig jaar was hij er bij met oud en nieuw en was het voor hem de eerste keer vuurwerk van zo dicht bij. Hij woont namelijk op een boerderij waar niks wordt afgestoken in de omgeving. Wat een blij kind was dat. Vorig jaar mocht hij nog niet zelf afsteken, maar dit jaar mag het van zijn ouders wel. Althans samen met mij.

Reden genoeg om deze avond hem te entertainen om een kerstkaart te maken samen met mij. Work in progress as we speak. Resultaat zal ik later delen.
1000080976.jpg

Back
Bovenaan