Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Nu mag het officieel: ik kom net uit de kerstviering — allemaal een zalig kerstfeest!Hierbij onze kerstkaart, van mij en mijn jongste zoon Tuur. Die het dit jaar voor het eerst allemaal goed mee krijgt. En het voelt dubbel, met een mogelijk aankomend verbod. Maar wij gaan onze grenzen verleggen, en ik hoop vuurwerk-planet ook. Zodat we elkaar weer indien nodig kunnen vinden aan de "other side". (Lees Een buurland).
Het is een speciale kaart, mijn zoon vindt het geweldig als er zo'n muziekjes inzitten als je hem opent. Daarom ook een link naar het bijbehorende lied. Bekijk bijlage 1821942
Het muziek fragment voor in de kaart.

Het is kerstavond en mijn neefje is hier op bezoek om kerst te vieren. Vorig jaar was hij er bij met oud en nieuw en was het voor hem de eerste keer vuurwerk van zo dicht bij. Hij woont namelijk op een boerderij waar niks wordt afgestoken in de omgeving. Wat een blij kind was dat. Vorig jaar mocht hij nog niet zelf afsteken, maar dit jaar mag het van zijn ouders wel. Althans samen met mij.
Reden genoeg om deze avond hem te entertainen om een kerstkaart te maken samen met mij. Work in progress as we speak. Resultaat zal ik later delen.