Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Uiteindelijk nooit in de straat gehad, maar erg vaak op demo's gezien. Wat een (verkoop) hit was dit, en terecht. Bouwde mooi op en klapte er lekker op los, voor heel scherpe prijs.
Deze heb ik ook lang over moeten nadenken wel of niet bestellen maar toch ook maar niet gedaan! Het is een goed en mooi merk maar voor mij toch te duur!
Deze wil ik nog wel even in het zonnetje zetten, de Undercover van Vuurwerktotaal (Barely Legal) Door deze compound is het me altijd bij gebleven om ruim voor 00:00 alle grotere compounds te checken op doorlonten. Dat had ik niet gedaan bij deze en dat werd dus meermaals heen en weer lopen om hem opnieuw aan te steken. Des al niet te min enorm er van genoten, en zat nog eens in kooi ook.
De volgende had ik eigenlijk altijd wel in de collectie, maar met de huidige prijzen (en niet zo aantrekkelijke aanbiedingen m.b.t. dit doosje) dit jaar niet meer ben k bang.
Mooi gevarieerd 100sh doosje, heerlijk om op de vooravond op een rustig moment van te genieten; de Tactical mind.