Prijsvraag 15 Vuurwerkplanet.nl

Neon Attack. Outlet cake toen der tijd met super dikke witte palmen, spreiding was niet groot maar wel sierlijk en een effect die je niet meer vaak ziet.

En als laatste want helaas mag ik er maar 10 opgeven maar kan nog wel even doorgaan. Deze moest er bij mij dit jaar ook komen en kijk
hier enorm naar uit. The Great Wall. Deze bak is gewoon een one man show en fantastisch uitgevoerd. De schitterend heldere kleuren, diverse shapes,
het tempo en het prachtig uitgevoerde goud erin, meesterlijk 👌

IMG_7167.webp
Hier nog zo’n topper. Ik heb een enorme liefde voor unieke producten zoals deze. Eerst een fontein, klein beginnen en dan door met bombettes. Zijn helaas maar weinig producten te vinden zoals deze, maar ik heb ze graag in mijn assortiment.

IMG_7169.jpeg
Heerlijke effecten. Had deze een paar jaar geleden op het laatst nog gekocht omdat ik het een heel tof product vond. Achteraf 0 spijt gehad. Op een rustig moment aangestoken en ging al de brandweer.

IMG_7013.png
Deze fluit heb ik nog nooit gehoord, maar ga ik toch nog eens horen gelukkig. Lijkt me echt zo’n tof effect met die kleuren! x2 zal helemaal een prachtgeweld zijn!

Back
Bovenaan