[PRIJSVRAAG] 15 jaar Vuurwerkcrew - Prijsmaand AUGUSTUS

Een ontzettende gave vuurkorf dit inderdaad en zoals door meerdere mods al aangegeven: hij brandt geniaal :D

Iedereen succes met invullen (en achterhalen, want dat is vaak het mooiste) van de vragen!

Heel mooi ding. Ik denk dat anderen er blijer van worden dan mijzelf, dus ik laat de prijsvraag aan mij voorbij gaan.
Wel tof dat vwc dit zo weggeeft zonder enig commercieel oogmerk :).

Wel gaaf om het te hebben, ik ben bang dat ik zelf er wel weinig tot niet gebruik van zal maken, zonde.
Denk dat ik om deze reden oversla met deelname en het een ander gun.
Zie al veel enthousiasme van anderen.
Veel succes allen

Ja zo'n ton zou meer dan welkom zijn. Weinig collectors items die zo de hens in gaan. Antwoorden ingestuurd en duimen maar!

Wel gaaf om het te hebben, ik ben bang dat ik zelf er wel weinig tot niet gebruik van zal maken, zonde.
Denk dat ik om deze reden oversla met deelname en het een ander gun.
Zie al veel enthousiasme van anderen.
Veel succes allen

Ook ik maak er niet al te veel gebruik van moet ik zeggen, vind dit item zo vet om juist op de speciale momenten te gebruiken (oudjaar en einde v/h jaar). Maar ook als element in de tuin vind ik hem zéér vet hoor. Dat roestbruine steekt bijvoorbeeld mooi af tussen je groen!

Het cortenstaal moet gaan werken en krijgt dan inderdaad een kleur zoals de foto, prima element in je tuin. Met van die "vlam lampen" erin kan je het ook op een balkon prima een fikkie nabootsen natuurlijk, de zijden lichten dan mooi op.

Zelf heb ik hem juist zeer vaak gebruikt, fikt als een idioot, heel wat pallets zijn er al doorheen gegaan hehe.

Kan het zijn, dat het filmpje uit vraag 3 niet meer te zien is, of zit ik helemaal fout te kijken ?

Na de vakantie maar even achter de laptop kruipen om te zoeken naar de juiste antwoorden. Vorige jaar deze vuurkorf ook voorbij zien komen, erg mooi.

Daar zijn ze weer! Alle prijsvragen hebben dikke prijzen, maar ik vind dit stiekem toch wel één van de vetste prijzen om te kunnen winnen. :D Fingers crossed!

Kan alleen maar beamen dat dit een top vuurkorf is! Fikt als een malle. Een van de gaafste niet vuurwerkprijzen ooit als je het mij vraagt. Echt een uniek item!

Jullie hebben nog 2 weker de tijd om de inzending toe te sturen van deze prijsvraag. Vragen zijn niet al te moeilijk, maar de prijs is ontzettend gaaf.

Gefeliciteerd VWC met jullie 15 jarig jubileum. :holland:Volgende maand ben ik officieel 15 jaar lid van jullie forum. Het is en blijft een leuk forum met veel kennis van alle leden! Hopelijk kunnen we nog lang doorgaan met vuurwerk!

Deze prijs wil ik al sinds de eerste keer dat hij werd weggegeven. Volgens mij was dat die actie met hoeveel kerstballen er in zaten...
Dus uiteraard heb ik nu wel even meegedaan, al was vraag 3 wel ff zoeken wat er precies bedoeld wordt. Maar ik denk dat ik het heb gevonden.

Back
Bovenaan