Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kom maar door met de goede antwoorden.
Dit had ik, dat zijn hopelijk de goede antwoorden;
1. Op welke datum ging de Countdown in 2018 open? 24 augustus 2018
2. Welk jaar kwamen wij voor het eerst met een 'Aftellen-naar-trailer? In 2010, dit was de Aftellen naar 2011 trailer.
3. Op 1 december 2014 werd er een film gepost in het Aftellen met VWC subforum, om welke bekende cake draait deze film? Salute 2 (Loud and Clear)
4. Wat was het meest besproken topic in de Countdown van 2017? Bestellingen geplaatst?
5. In welke plaats gaven wij afgelopen jaar spontaan 3 boxen weg met een winactie? Apeldoorn
6. In het topic: Het grote herfst en winter topic van 2019 werd er op 8 oktober een filmpje geplaatst over sneeuwval, op welke datum was die sneeuwval? 17 december 2010
Wie zegt dat de antwoorden van MGMT goed waren dan ?![]()
Dit had ik, dat zijn hopelijk de goede antwoorden;
1. Op welke datum ging de Countdown in 2018 open? 24 augustus 2018
2. Welk jaar kwamen wij voor het eerst met een 'Aftellen-naar-trailer? In 2010, dit was de Aftellen naar 2011 trailer.
3. Op 1 december 2014 werd er een film gepost in het Aftellen met VWC subforum, om welke bekende cake draait deze film? Salute 2 (Loud and Clear)
4. Wat was het meest besproken topic in de Countdown van 2017? Bestellingen geplaatst?
5. In welke plaats gaven wij afgelopen jaar spontaan 3 boxen weg met een winactie? Apeldoorn
6. In het topic: Het grote herfst en winter topic van 2019 werd er op 8 oktober een filmpje geplaatst over sneeuwval, op welke datum was die sneeuwval? 17 december 2010
Shit, ik lees um nu pas goed.... 2011 trailer maar verscheen in 2010 natuurlijk![]()
Toch niet?
Welk jaar kwamen wij voor het eerst met een 'Aftellen-naar-trailer'?
Gaat om aftellen naar 2011 maar verscheen inderdaad 2010.
maar het gaat dan toch om welk jaar het aftellen naar filmpje over gaat? anders stond er wel IN welk jaar?
weer heerlijk voer voor discussie deze vraag haha