Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vond hem erg lastig of ik begrijp hem verkeerd, heb maar lijstje met woorden die ik gevonden had, en in principe niks met vuurwerk zelf te maken hebben als antwoord ingediend. Succes iedereen!
"Los de woordzoeker op. De woorden die je moet zoeken zijn allemaal vuurwerk gerelateerd. De overgebleven woorden zijn de oplossing. Stuur deze in."Je moet allerlei woorden zelf zoeken en afstrepen, daarna blijven er wat letters 'over' die je niet nodig hebt. Die vormen achter elkaar een woord wat de uitkomst is!
De letters die over blijven vormen woorden"Los de woordzoeker op. De woorden die je moet zoeken zijn allemaal vuurwerk gerelateerd. De overgebleven woorden zijn de oplossing. Stuur deze in."
Ik had ook wat woorden gevonden die niks met vuurwerk te maken hadden, en als ik dit lees moest je dus "woorden" vinden die overblijven en geen letters?
Ik heb me er al bij neergelegt, ben benieuwd naar de oplossing, wie weet valt het kwartje danDe letters die over blijven vormen woorden![]()
Ik heb me er al bij neergelegt, ben benieuwd naar de oplossing, wie weet valt het kwartje dan![]()
Zo moeilijk was het toch niet?
Het hoeft ook niet altijd makkelijk te zijn. Er mag wat voor gedaan worden.
En nu blijft de grote vraag wat is het antwoord?
ik kwam zelf uit op:
Oud en Nieuw