Prijsvraag 1 Vuurwerkplanet.nl [WINNAAR BEKEND]

Top actie weer! was even puzzelen maar soms even wegleggen later weer bekijken deed wonderen. De antwoorden zijn ook hier ingestuurd

Hé! Een prijsvraag. Dan is het seizoen echt begonnen. :d Heel tof dat er zoveel prijzen weggegeven worden. Mijn antwoord is ook ingestuurd. :)

Vond hem erg lastig of ik begrijp hem verkeerd, heb maar lijstje met woorden die ik gevonden had, en in principe niks met vuurwerk zelf te maken hebben als antwoord ingediend. Succes iedereen!

Je moet allerlei woorden zelf zoeken en afstrepen, daarna blijven er wat letters 'over' die je niet nodig hebt. Die vormen achter elkaar een woord wat de uitkomst is!

Je moet allerlei woorden zelf zoeken en afstrepen, daarna blijven er wat letters 'over' die je niet nodig hebt. Die vormen achter elkaar een woord wat de uitkomst is!
"Los de woordzoeker op. De woorden die je moet zoeken zijn allemaal vuurwerk gerelateerd. De overgebleven woorden zijn de oplossing. Stuur deze in."

Ik had ook wat woorden gevonden die niks met vuurwerk te maken hadden, en als ik dit lees moest je dus "woorden" vinden die overblijven en geen letters?

"Los de woordzoeker op. De woorden die je moet zoeken zijn allemaal vuurwerk gerelateerd. De overgebleven woorden zijn de oplossing. Stuur deze in."

Ik had ook wat woorden gevonden die niks met vuurwerk te maken hadden, en als ik dit lees moest je dus "woorden" vinden die overblijven en geen letters?
De letters die over blijven vormen woorden ;)

De omschrijving was niet helemaal duidelijk. Er staan woorden in de woordzoeker die niet perse iets met vuurwerk te maken hebben maar wel met oudejaarsavond. Champagne bijvoorbeeld, als er had gestaan dat het om een link met oudejaarsavond ging was het duidelijker geweest. Of een gewoon een lijstje van de woorden die gevonden moeten worden

Was een leuke puzzel voor een eerste prijsvraag van t seizoen.
Denk dat ik t antwoord wel heb gevonden zal me benieuwe.
De winnaar pakt iig een toffe box.

Ik heb 2 dagen zitten puzzelen, maar op een of andere manier zie ik hem niet, dus ik sla deze maar over 😅.

Volgende actie beter, maar weer een nieuwe poging doen :)

Back
Bovenaan