Pounding Napalm

Zeer goede cake. Echt mooi spul! Een keer wat anders dan een 'gewone salvo cake'. Overigens mogen de salvos van mij wel iets wat beter verspreid zijn, nu leek alles aan een stuk door te gaan, zou liever zien dat het echt losse salvos zijn. (behalve voor de mensen die er toch meerdere tegelijk schieten :p)

Gisteren voor het eerst op de demo van mania gezien, erg leuke cake, kijken of deze dit jaar ergens mee te nemen is met een leuke freaks korting

Deze gisteren ook weer mogen aanschouwen. Dit blijft toch wel een hele gave bak hoor. Ik zet hem op de lijst!

Ook gister weer enorm van genoten, blijft echt een fantastische cake. De fluit is erg goed en de boeketten erboven zijn prima.

Vond hem ook vet gisteren op de demo. Lekkere fluiters en leuke boeketten erbij. Denk dat ik er nog 2 bij ga bestellen in een eventuele actie :)

Dit jaar had ik een versie die geen Salvo's maar individuele schoten deed. Moet zeggen dat hij nog steeds heel leuk was, dus geen miskoop geweest.

Deze had bij mij ook geen salvo, ook prima toch, heb daardoor langer van kunnen genieten. Fluit en boeket maakt toch altijd veel indruk. Deze gaat ook op de bestellijst voor next time.

Zoooo dexe fluiten deden gewoon pijn aan je oren zo fel hahah inderdaad ook geem salvos bij mij maar vond het geen probleem.
Heb m gecombineerd met een paar big 19s

Back
Bovenaan