Pounding Napalm

Nu ook al een jaar of 2 niet meer in de collectie gehad, zeker wel een gemis. Blijft een top cake dit.

In 2017-2018 had ik ook meerdere Pounding Napalms aangeschaft. De combinatie van fluit met boeket ben ik érg van gecharmeerd. Wanneer je er twee tegelijk afsteekt, heb je echt 15 seconden lang oorlog in de straat! Als je er vier zou hebben, is overlappend doorgelont 1-3 nog beter. Heerlijke fluit!

Maar ook slechts met eentje komt deze stand-alone al heel indrukwekkend over. De fluitsalvo's zijn dan extra goed te horen.

Dit blijft een topper die ik er elk jaar bij heb zitten...tot dit jaar en meteen spijt van haha Heerlijke filmpjes en deze staat weer gewoon op mijn lijst voor dit jaar

Oei ja ik had 4 jaar terug een variant met salvo's en ik wil deze eerlijk gezegd niet meer opnieuw hebben als die weg zijn.

Smaken verschillen. Ik kreeg uitgerekend op deze cake veel positieve reacties. Heb hem wel per twee (v-shape) geschoten, waardoor je ik non-stop herrie in de straat had. Nooit eerder gehad, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Blijft een leuke cake met een echt irritante fluit. Mijne schoot schot voor schot en kwam goed over. Ook wel eens een versie gehad die in salvo's schoot, maar die vond ik niet per se beter.

De eerste keer dat ik hem had en er achter kwam hoe leuk deze cake is was ook gelijk de laatste helaas. Als ik die nog ergens tegenkom, en die kans is klein, pak ik er een paar mee.

Back
Bovenaan