Pounding Napalm

Blijft idd een geweldige cake hoor, genieten om deze cake in de straat te hebben staan.
Blij dat hij er dit jaar ook weer is.

Deze dit jaar ook maar eens besteld. Ben erg benieuwd! Lijkt me een mooie cake, soort Daisy Beam 2!

Deze werd zaterdag ook geschoten. Ik vond de fluit erg hard en fel! De boeketten zijn wel leuk, maar niet zo goed als de Daisy Beam. Die is toch echt een stap beter. Mogelijk dat de fluit van de Daisy Beam ook zelf lekkerder is dan bij de Pounding Napalm.

Er zat hier crackling door de boeketten heen en verder komt ie gewoon precies over qua fluit en burst denk ik ook wel ( die was gewoon gemiddeld ). En hij schoot wat onregelmatig, soms ging er een enkele boeket een stuk hoger ( lees; 2 x zo hoog als de rest ).

Het scheelt ook nog eens dat hij zaterdag per 1 werd afgestoken en bij jouw filmpje per 2. Dat maakt natuurlijk de ervaring alweer een stuk intenser!

Hier te zien vanaf 03:13

Helemaal vergeten te bestellen dus ben flink aan het twijfelen nog een bestelling te doen. Blijft een heerlijke bak hoor...

Als de crackling er weer in zat, betekend dat of;

Er voorraad van vorig jaar is geschoten, of;
Er bij de demo van Mania in September een sample is geschoten waar dit ontbrak.

Vorig jaar had ie namelijk volop crackling, en op de demo helemaal niet meer.

Deze werd zaterdag ook geschoten. Ik vond de fluit erg hard en fel! De boeketten zijn wel leuk, maar niet zo goed als de Daisy Beam. Die is toch echt een stap beter. Mogelijk dat de fluit van de Daisy Beam ook zelf lekkerder is dan bij de Pounding Napalm.

De fluit van de Daisy Beam is stukken zachter dan Pounding Napalm. Als je een harde fluit wil kun je dus beter de Pounding Napalm nemen.

Vet hoor deze. Twee tegelijk geschoten, wat een chaos. Volgend jaar weer een aantal erbij, helemaal als ze weer 14 euro per stuk zijn!

Heb er ook weer een aantal van weg geschoten, blijven wel hele fijne cake's dit hoor. De fluit is lekker schel en boeketten zijn gewoon prima.

Bij deze kwam ik er pas achter toen hij al in de vuurton lag dat er 1 rij was blijven staan.

Ik had er dit jaar vier, maar komend jaar wil ik er nóg meer! Echt een super cake! Helemaal mijn stijl. Erg snel weg, maar die krijs is oorverdovend, en de boeketten niet onaardig. Zes stuks, overlappend doorgelont tot 1-2-3 zou echt machtig mooi moeten zijn.

Back
Bovenaan