Pounding Napalm

Toch wel balen dat ik hem al 2 jaar op rij niet geleverd heb gekregen, als je die film hier boven ziet... Ach ja, drie keer is scheepsrecht dan maar. Staat in elk geval op de lijst. Salvo's of geen salvo's, ik wil hem gewoon een keer meemaken. :p

Zo, ik zie nu pas dat ik mijn ervaring helemaal vergeten ben te delen met deze cake. Tijdens de jaarwisseling van 17-18 heb ik deze voor het eerst meegemaakt en was daarbij onder de indruk van de cake. Goede salvo's met leuke effecten, ideaal om met meerdere te schieten dacht ik. Afgelopen oud en nieuw deze dan ook aangeschaft per karton, namelijk 12 stuks. In de finale stond deze gepland samen met 24x buurtassortiment, 60x color insanity en 2x E-pulz. Helaas was het tempo verdwenen uit de cake, schoot hij ze rustig 1 voor 1 weg waardoor de ''lege effecten'' opvielen. Jammer. Deze cake komt er naar verwachting niet meer bij dit jaar.

Wij hadden deze ook afgelopen jaar en het jaar daarvoor ook.
Het jaar daarvoor schoot deze ook wat rustiger. Afgelopen jaar was dat totaal anders. Deze cake was binnen een paar seconden leeg, zoals te zien is in het filmpje van Vuurwerk Overijssel.

Was wel leuk geweest voor je finale Djaimy, deze snellere variant.

Wij hadden deze ook afgelopen jaar en het jaar daarvoor ook.
Het jaar daarvoor schoot deze ook wat rustiger. Afgelopen jaar was dat totaal anders. Deze cake was binnen een paar seconden leeg, zoals te zien is in het filmpje van Vuurwerk Overijssel.

Was wel leuk geweest voor je finale Djaimy, deze snellere variant.

Die had ik dan ook liever gehad inderdaad. Dit zorgde nogal voor een anticlimax, helaas!

Na een paar jaar afwezigheid, op de een of andere manier vergeten, toch maar weer 4 stuks besteld.
Blijft een heftig bakje dit! :cool:

Ik had er drie dit jaar. De eerste die ik afstak ging af binnen een seconde na het aansteken van de lont. Nou, ik hing er uiteraard niet boven en droeg zoals altijd gelukkig een vuurwerkbril, maar dat scheelde niet veel. Nummer 2 en 3 gingen wel goed gelukkig.

Ook nooit gehad, maar die salvo's altijd geweldig gevonden. Echter nu hij dus single is, is ie minder aantrekkelijk stand alone, maar in een combinatie met meerdere geeft ie zo te zien nog zat chaos. Toch eens overwegen voor het fluitmomentje dit jaar.

Back
Bovenaan