Post hier foto's van mortier/pijlen/candle rekjes

Pijlen rekje

Pijlen rekje

Dag mensen,

Hier mijn pijlenrekje, wel wat werk maar dan heb je ook iets wat stevig is, toch...
...Ander rekje ben ik mee bezig voor de kleine pijltjes...

Foto-4XMNHLMR.jpg

Foto-7Q7UV8SF-1.jpg

Laatst bewerkt:
Pijlenrekkie a la bierkrat en pvc:

asd2xs3.png

asd1iy5.png

Met 24x fire.. Er komt er nog eentje bij met 24x cruise rockets :] !

Hier mijn rekje. Vorig jaar ook al gebruikt voor babypijlen, maar nu heb ik hem wat aangepast; er kunnen aan de ene kant wat pijlen (Extreme Bang Rockets en Tole Lola). En aan de andere kant 5 romeinse kaarsen in W-Shape.

DSC00199.jpg

DSC00198.jpg

Ik heb o&n gevierd met Sjors (post van het pijlenrekje.)
Hij had de babypijlen niet doorgelont maar d.m.v sterretjes en flashing diamonds gingen ze ook allemaal in een razend tempo de lucht in. Sjors we gaan dit rekje wel een paar keer mooi vullen met wat leuke dingen. :D

Maakt niet heel veel uit. Gewoon met het lontje naar de sterretjes toe maar alles gaat toch wel aan door de enorme vuurzee die ontstaat door alle pijltjes en lontjes. :wink:

Haha, idd. De hele grond was zwart geblakerd en het rekje stond nog een minuut in de hens ofzo:p In dit hele rekje heb ik maar iets van 15 sterretjes (16 cm) gebruikt. Dus zoveel hoeven die er niet op..

Mooi rek Sjors. Moet hem ook nog gaan maken. :cool:Maar even voor de duidelijkheid dat rek(je) wat erachter staat hoort er niet bij. Dat is gewoon compleet los ervan. Het is dus de w-shape die je ziet. :)

Had afgelopen jaar ook 2 Rekken :)
- Thunderclap rek
- Moonlight Rek

Thunderclap rek:
100 Thunder clap's met rekje van 10 stuks ervoor
Silverclaprek001.jpg

Omdat hij 3m lang was toch inklapbaar gemaakt
Silverclaprek006.jpg

Moonlight rek
Heb er geen foto van met pijlen (Misschien Thunderboy wel), Dit zijn dummy's die er nu in staan
W-shaperek002.jpg

:) Grtz Gys

heey die stellage had ik al gezien op avp en heb toen deze ls voorbeeld gebruikt.
de mijne had ik van hout gemaakt en na afloop verbrand.
maar erg mooie fotos!

@3307 heb je deze zelf gemaakt of gekocht?

Heb vandaag een pijlenrekje voor 5 pijlen gemaakt, de buizen kunnen makkelijk verwisseld worden voor grotere buizen, maar het rekje is zeker stevig.

5y7zh4.jpg

24l2a6v.jpg

Gr. Mick

Back
Bovenaan