Popcorn fountain

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1648
Artikelnaam: Popcorn
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 136 gram
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Voel de spanning van deze energieke ontlading van knetterend popcorn. Als je van hard houdt dan hou je van deze popcorn fontein.
Kaliber: ... mm
Kartoneenheid: 16/1
Tijdsduur: 40 sec
Stijghoogte: 2 meter
Richtprijs: 11,50

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd wat de prijs van dit product gaat worden, op de demo gisteren presteerde deze meer dan prima. Goed hoog (voor wat ik kan inschatten vanaf die afstand) en lekkere crackling.

Deze was erg gaaf gisteren zeg! Voor de verandering mochten we er namens Vulcan met de neus bovenop staan zodat de straatbeleving wordt nagebootst. Ik kan iedereen verzekeren: krijg je hem zo in de straat, heb je een topper van de bovenste plank! Moest regelmatig naar achteren stappen voor de crackling!

Toppertjes dit, wat een geniale actie zo in de straat ook haha.
Volgend jaar weer op zoek naar fonteinen, deze komt er sowieso bij.

Haha, wat een vette actie! Super gaaf gedaan en brengt mij ook zeker op ideeën. Presteert ook erg goed zo te zien! Op de Vulcan demo in Lathum deze fontein zelf aan mogen steken, was zeker één van de toppers van de demo. Afgelopen jaar helaas niet gehad, maar komend jaar deze toch maar meenemen!

Wat aan gave film zeg. Fonteinen komen erg goed over en wat een lange tijdsduur zeg, dikke topper.

Is zeker een leuke fontein en deed het erg goed!
Kreeg deze gratig tijdens de voorverkoop.

Viel ook goed in de smaak bij de kids, wat natuurlijk ook door zijn uiterlijk komt.

IMG_1363.jpgIMG_1446.jpgIMG_1444.jpg

Back
Bovenaan