[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Ga je kijken naar prijs kwaliteit kom je zeker bij magnum uit.

Albert is ook zeker een opkomende
Raiko is wel mooi maar belachelijk duur.
Rubo wordt jammer genoeg ook steeds duurder. Daardoor zie je wel dat mensen langzaam gaan veranderen van favorieten importeur. We willen namelijk mooi en veel voor weinig geld .
Ik kan zo wel doorgaan 🙈
Wie weer meer zn best moet doen is vulcan. Die moet weer compounds zoals de Berlin gaan produceren of weer meer veel felle verschillende multi color bakken.
Oke nu houd ik echt mijn mond en ga ik slapen 😅

Wolff

Over de gehele breedte een hoge stabiele, maar vooral stabiele kwaliteit.
Ze hebben laten zien dat een kooi echt niet nodig is en ook zonder kooi een hoge kwaliteit kunnen waarborgen.
Ook zijn ze weer “vernieuwend” geweest met bijvoorbeeld de Climax, crackling revo en een leuke hummer cake terug gebracht.

Bij andere importeurs zitten ook hele goede producten tussen, maar ook producten die het echt vele malen minder hebben gedaan.
Ik heb veel geschoten dit jaar van alle importeurs.
Bij Wolff stak er niet 1 met kop en schouders boven uit, maar zakte er ook niet 1 door de ondergrens. Wat bij andere importeurs wel het geval was met sommige producten.
De standaard is dus gewoon heel goed en je zult als je een product van Wolff koop, nooit teleur gesteld worden.

Ook de labels waren weer top met echt wel items echt voor de freak zoals de Golden Tower. Deze staat nu te shinen in de mancave

En dan nog het laatste, de communicatie hier op het forum met de productiefilmpjes en dergelijke, ik houd wel van die transparantie.

Alles bij elkaar opgeteld komt Wolff op nummer 1

Rubro

Bekritiseerd de afgelopen jaren vanwege samples maar heeft het dit jaar volledig waargemaakt voor wat betreft de nieuwe producten. Stuk voor stuk kwaliteitsvuurwerk waar ik intens van genoten heb. Wat mij betreft daarom dik verdiend!

Ik wil vooropstellen dat vrijwel iedere importeur dit jaar mij heeft kunnen overtuigen dat we met het Nederlandse vuurwerk nog veel meer prachtige items kunnen krijgen dan we al hadden, GBV-WECO heeft in mijn ogen daarin zelfs de grootste stap vooruit laten zien in 2025, veel kwaliteit in de breedte aan het assortiment toegevoegd.

Mijn stem gaat toch naar Wolff Vuurwerk, zij hebben fantastische producten gebracht, van kleiner budget tot groot budget, het zat er allemaal bij en het was allemaal top van wat ik heb gezien. Daarbij vind ik het tof hoe ze zich nog altijd richten op de liefhebbers, zoals met de Crazy Hornet, maar ook met de innovaties zoals de Climax.
En hoe zij zich promoten via social media tot iedereen die vuurwerk leuk vindt is ook erg leuk.

Laatst bewerkt:
Rubro vuurwerk vanwege de pyromania lijn en dat de burst voor vrijwel het hele assortiment niet omlaag is gegaan door het kooi verbod

Ik stem op Magnum > reden hiervoor zijn de acties het afgelopen jaar de demo en de producten die ik heb gezien van magnum dit jaar waren goed!

Voor mij is dit Wolff. Er is echt gekeken wat ze voor ons liefhebbers kunnen betekenen. Unieke producten op de markt gebracht, producten waar vraag naar was vanuit de freaks. Hoe ze ons meenemen op social media in China en productie filmpjes tijdig delen. Het enthousiasme straalde er van af.

Erg lastig, het ligt allemaal dicht bij elkaar. Riakeo is next level en zou logische keuze zijn, maar ik ga toch voor Rubro Vuurwerk. Ze hebben een paar zeer sterke nieuwkomers gelanceerd, de prima prijs/kwaliteit verhouding en variatie in producten geeft de doorslag.

Back
Bovenaan