[POLL] - Beste IMPORTEUR van 2025

Rubro, als je kijkt naar totale assortiment blitzbomber crossbeam transbomber snowblind cosmic fury en nog vele vele andere producten zijn echt toppers en waren echt weer geweldig. Zeker ook prijs kwaliteit/verhouding

Ik vind dat Lesli met Riakeo echt goud in handen heeft. Artikelen die gewoon niet of nauwelijks afwijken van de filmpjes. Ruim verkrijgbaar.
Kwaliteit is gewoon top zowel vorig jaar als dit jaar. Prachtige nieuwe artikelen (o.a. Gracefulness) Enige minpunt is wellicht de prijs voor sommige.
Verder echt gewoon top kwaliteit. Gave labels ook.

Voor mij toch echt Wolff dit jaar! Geweldige producten, die allemaal vrijwel allemaal presteerden zoals ze dat ook deden tijden de demo. Tevens zelfs productiefilmpjes op hun YouTube kanaal.

Dit jaar moet ik hem dan toch geven aan Rubro. Broekhoff/Magnum was voor mij altijd de nummer 1. Alleen merk ik toch dat een paar van hun producten minder worden door de jaren heen. Rubro heeft echt goede en mooie nieuwe producten uitgebracht dit jaar en alle compounds die we hadden die er al langer waren, blijven echt goed!

Back
Bovenaan