[POLL] - Beste CAKE van 2025

Voor beste cake ga ik voor de Cupido.
Blijft echt een parel. Goede burst, mooi blauw, goede crackling willows.

Als 2e de Kingpin. Heeft me echt verrast en deed me denken aan de Massive

Mijn stem gaat naar Cupido van Riakeo.

Omdat dit gewoon top kwaliteits cake is. Met grote en geweldig goed uitgevoerde effecten.

Crackling Caïro: blijft top, ramt er lekker op los, en ook deze doet het altijd goed in de buurt!

Kingpin: ben zelf gek op blinkers, dus dit was voor mij toch wel een topper, heerlijke bak met goeie burst!

Door harde burst en spreiding die uit dit kleiner kaliber kwam was ongekend en daarom mijn 1e stem voor de Snowblind!

Nu was die eerste voor mij overduidelijk maar pfoe op die 2e plek kunnen zoveel andere cakes staan die het stuk voor stuk verdienen maar er moet toch echt gekozen worden. Ik ga voor de Crazy Hornet, erg fijn dat er weer een hummercake op de markt is en ook nog eens dikke prima uitgevoerd.

Als beste cake ga ik als eerste voor de crossbeam. Klein compact cakeje maar wat een power. In de actie gekocht voor 12,50 per stuk, met 500gram, deze burst en deze effecten..betere prijskwaliteit verhouding ga je niet snel vinden.

Als tweede ga ik voor de tailgate fan. Hij stond al een paar jaar te wachten op zolder na alle ellendige weersomstandigheden met oud en nieuw maar wat blijft dit toch een top ding.

Als honerable mention de crazy hornet van Wolff. Eindelijk weer een hummercake

Cosmic Fury (Rubro)
Verhoudingsgewijs is deze cake qua prijs en kwaliteit zeer goed! Niet alleen een must voor de doorgewinterde vuurwerkliefhebber, maar ook voor de gewone consument die met minder te besteden een zeer goede cake in huis haalt!

Kingpin (Wolff)
Op de valreep meegenomen vanwege de goede december reacties! Topcake vanwege de spreiding en volle blinker effecten en dikke rode dahlia's! Zo hoort een cake in die prijsklasse te zijn!

Hoewel losse cakes steeds minder in mijn collectie zitten in de wereld van compounds, blijft wat mij betreft een goede, losse cake een must. En als je dan toch een cake zoekt... dan ga ik voor de Whistling Fan van Cafferata Vuurwerk. Echt een topper met die fluit in W-shape. Ontzettend gaaf en imposant om mee te maken, zeker als je hem in meervoud schiet. Geweldig!

Een zeer eervolle vermelding voor zowel de Caïro Crackling (was weer top!!) en de Cupido (ontzettend gave bak).

Back
Bovenaan