[POLL] - Beste CAKE van 2025

Yellow River
Mijn exemplaar was een oudje, maar wat een kwaliteit.

Orange Pride
Cake kwam precies overeen met de product video, kleur oranje erg mooi en goed contract met het blauw.

NR1: Onlyfan een van de mooiste. onvoorstelbaar dat ze dat uit 500 gram kunnen krijgen.
Nr2: Exibithion 100 van Wollf. Mooie salvo cake.

De King Crackling van Wolff. Deze cake heb ik niet alleen gezien, niet alleen gehoord, maar ook zeker gevoeld. Ok, x6 is misschien wat valsspelen, maar dit is de perfecte prijs-kwaliteitscake voor een dikke finale!

Waar ik zeker ook erg van heb genoten is de Silver Salute van Wolff. Verslavend gewoon die dikke dreunen!

Jammer dat er geen onderscheid meer wordt gemaakt tussen tot 300gr. en 300 - 500gr. Wat mij betreft is dat een oneerlijke strijd want een "tot 300-grammer" kan meestal moeilijk tippen aan een "500-grammer". Ik kies er daarom voor om 1 stem uit te brengen op mijn beste 500-grammer en 1 stem voor mijn beste tot 300-grammer.

Ondanks de vrees voor het verdwijnen van de kooien is gebleken dat er nog prima effecten uit de tubes zijn te toveren. En ook al zijn er meerdere goede nieuwe cakes op de markt gebracht met een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding, kies ik toch weer voor 2 oude bekenden:

1. Caïro Crackling (500gr.)
2. Monster Ride (tot 300gr.)

De beste cake voor mij is de Snowblind, wat een ontzettende beuker was dit zeg. En dat voor die prijs, wat een topper.
Als 2de voor mij de crossbeam.

Back
Bovenaan