Poll! AD : Alleen nog vuurwerk bij professionele shows

In de laatste paar minuten zijn er honderden stemmen bijgekomen.... Of de poll is wel heel populair opeens of er stinkt iets.

Het algemeen dagblad is nou niet de meest objectieve krant. Een poll die precies op 50% blijft steken na meer dan 8000 stemmen is wel heel toevallig he.

Precies wat ik dacht, het is overigens als beheerder van zo'n site echt niet moeilijk om een polletje te manipuleren. Niemand die het ziet wie er heeft gestemd. Je zult zien dat het voor de liefhebbers negatief gaat uitpakken straks, herkenbaar van de afgelopen jaren.

In nog geen 15 minuten tijd ruim 3000 stemmen erbij en nu ineens achter 53/47.

Lijkt mij een duidelijke geval van sjoemelen met de cijfers.

Zou me niet verbazen als Pieter van Vollenhoven de beheerder van die poll is:wink: Die arme man zit daar achter zijn computertje met een bezweet rood aangelopen hoofd er alles aan te doen om die poll tegen te houden om zijn enige hobby "het afschaffen van vuurwerk te redden.

Valt me een beetje tegen van jullie vuurwerkliefhebbers:wink: germ arme pieter

Precies wat ik dacht, het is overigens als beheerder van zo'n site echt niet moeilijk om een polletje te manipuleren. Niemand die het ziet wie er heeft gestemd. Je zult zien dat het voor de liefhebbers negatief gaat uitpakken straks, herkenbaar van de afgelopen jaren.

Als je steeds een nieuwe identiteit in je browser gebruikt bij anoniem surfen kan je zo vaak stemmen als je wilt, dat weten tegenstanders ook...

Een poll is verre van objectief

53/47 nu gaat de goede kant uit maar je zou nu al kunnen concluderen dat mensen niet massaal achter een vuurwerk verbod staan.

Back
Bovenaan