Poll! AD : Alleen nog vuurwerk bij professionele shows

61-39 nu, dat zijn betere cijfers,.... oftewel deze gaat niet gepubliceerd worden omdat het uitslag tegen valt.

Als ze in dit fantastische land nou eens de strafmaat verhogen, dan heb je dit soort polls niet eens nodig.
Geef iemand die een vernieling pleegt met vuurwerk, of iemand die een hulpverlener bekogeld met vuurwerk nou eens een torenhoge boete. Laat deze imbeciel opdraaien voor de gelede schade en laat deze mongool verplicht meelopen bij het herstel van de schade en laat deze imbeciel een aantal weken verplicht meelopen met hulpverleners. Wedden dat deze persoon het jaar erna het wel uit zijn hoofd laat om in herhaling te treden?
Maar dat schijnt in dit fantastische land niet te kunnen!!!
Net als de georganiseerde misdaad, verkrachters en pedofielen. Zulke wezens schijnen in dit land schijnbaar zielig te zijn, het handje wordt boven hun hoofd gehouden en komen binnen een paar jaar weer terug in de maatschappij.
Ik snap dat niet. Ze vallen altijd weer terug in herhaling! Strafverhoging is in mijn ogen de enige oplossing! Maar waarschijnlijk snap ik het allemaal niet.....

61-39 nu, dat zijn betere cijfers,.... oftewel deze gaat niet gepubliceerd worden omdat het uitslag tegen valt.

Dan moeten we zelf er voor zorgen dat deze uitslag op sociale media verschijnt en wordt gedeeld!

Dus: hoort, zegt het voort en stuur screenshotjes rond(geldt ook voor de mensen van BCN, BPN etc).

Inmiddels staat het overigens zelfs 62-38. Ruim 33.000 stemmen, er is dus sprake van een zeer representatief onderzoek!

Dan moeten we zelf er voor zorgen dat deze uitslag op sociale media verschijnt en wordt gedeeld!

Dus: hoort, zegt het voort en stuur screenshotjes rond(geldt ook voor de mensen van BCN, BPN etc).

Inmiddels staat het overigens zelfs 62-38. Ruim 33.000 stemmen, er is dus sprake van een zeer representatief onderzoek!

En hoeveel daarvan hebben dubbel gestemd? :p dus echt representatief denk ik niet daarvoor is zo'n poll niet betrouwbaar.

En hoeveel daarvan hebben dubbel gestemd? :p dus echt representatief denk ik niet daarvoor is zo'n poll niet betrouwbaar.

Zolang het AD niet aangeeft dat er dubbel is gestemd, ga ik er van uit dat dat niet is gebeurd. Tot nader order is deze poll dus betrouwbaar en representatief. De uitslag moet dus breed worden gedeeld.

Zolang het AD niet aangeeft dat er dubbel is gestemd, ga ik er van uit dat dat niet is gebeurd. Tot nader order is deze poll dus betrouwbaar en representatief. De uitslag moet dus breed worden gedeeld.

Ik wet zeker dat er dubbel is gestemd, dus dat valt niet te ontkennen.

Alleen vanuit vwc wordt er al gemotiveerd om dubbel te stemmen met verschillende ip adressen.

Of hij representatief is of niet maakt helemaal niet uit.
De uitslag is doorslaggevend.

Ik heb inmiddels al meer dan 100x kunnen stemmen.

Dus wat zal ik zeggen.

Zie het maar als politiek en de tegenstanders.
Alles aan elkaar liegen om je doel te halen.

gr

Op zulke polls of artikelen op FB, reageer ik vaak met wat feiten die wel echt feiten zijn!

FEIT: Bomen langs de kant vd wegen, maken jaarlijks veel meer gewonden en schade dan het streng gekeurde en veilige Nederlandse consumenten vuurwerk!!! Ook zijn er door die bomen, jaarlijks helaas vele dodelijke slachtoffers te betreuren...Dus als men écht wat wil doen voor de maatschappij en grootschalig ellende en leed wil bestrijden, dan kunnen deze naïeve "boomknuffelaars" zich beter hard maken voor het op grote schaal kappen van alle bomen langs de Nederlandse wegen!
Want...snelheidslimieten, gordels en airbags zijn niet afdoende, dus verbieden die bomen!!!
Of: Autorijden mag alleen nog gedaan worden op het circuit en/of door coureurs...

Op zulke polls of artikelen op FB, reageer ik vaak met wat feiten die wel echt feiten zijn!

FEIT: Bomen langs de kant vd wegen, maken jaarlijks veel meer gewonden en schade dan het streng gekeurde en veilige Nederlandse consumenten vuurwerk!!! Ook zijn er door die bomen, jaarlijks helaas vele dodelijke slachtoffers te betreuren...Dus als men écht wat wil doen voor de maatschappij en grootschalig ellende en leed wil bestrijden, dan kunnen deze naïeve "boomknuffelaars" zich beter hard maken voor het op grote schaal kappen van alle bomen langs de Nederlandse wegen!
Want...snelheidslimieten, gordels en airbags zijn niet afdoende, dus verbieden die bomen!!!
Of: Autorijden mag alleen nog gedaan worden op het circuit en/of door coureurs...

Vergeet ook niet de jaarlijkse hoeveheid gewonden door hondenbeten en het overlast van blaffen en hondenpoep!

+ dat een totaalverbod niet valt te handhaven want ze kunnen illegaal vuurwerk al niet handhaven.

En de overheid die bedrijven en een markt om zeep helpt die goed is voor 70 miljoen op jaarbasis. Ik voel een rechtszaak aankomen van de vuurwerk importeurs tegen de staat.

Ga dan nog maar eens voor een rechter staan met je bewijzen en beweringen dat legaal vuurwerk van Max 25 kg per persoon de oorzaak is van al het leed... :p.

Maar laten we ons vooral richten op het informeren van anti vuurwerk personen en ze laten inzien dat een totaal verbod geen oplossing is en dat de overlast van legaal vuurwerk wel meevalt.

Back
Bovenaan