Poll! AD : Alleen nog vuurwerk bij professionele shows

Zelfs met 51/49 maken ze er soms nog gewoon 'meerderheid voor algeheel vuurwerkverbod' van. De mening van de schrijver sijpelde in ieder geval al door in het gelinkte artikel.

Ik weet nog van vorig jaar dat ik geloof het AD ook zo'n poll had. Deze was mede door promotie op youtube, instagram en dit forum op 80 procent tegen een vuurwerkverbod uitgekomen. Van de uitslag verder niks meer gehoord.

Lever zelf foto's aan het AD Groene Hart. Dus ben een beetje voorzichtig met uberhaupt enig reactie over ze. Maar...HET IS WEER ZOVER zucht. Gestemd natuurlijk.

Meteen tegen gestemd! Ik vraag me oprecht af wat de media iedere jaar weer met dit soort polls willen bereiken. Mijn inziens alleen bedoeld om de discussie weer opnieuw aan te wakkeren en daarmee lekker veel onrust te stoken (en vooral een tweekamp in de maatschappij scheppen). Riooljournalistiek, bah... Wat verwacht je nog qua uitslag na tig jaar dezelfde polls?

Ik weet nog van vorig jaar dat ik geloof het AD ook zo'n poll had. Deze was mede door promotie op youtube, instagram en dit forum op 80 procent tegen een vuurwerkverbod uitgekomen. Van de uitslag verder niks meer gehoord.
Die komt morgen ineens weer in beeld. Vorig jaar 80% tegen verbod nu nog maar net meer dan de helft. Steeds meer Nederlanders voor een verbod. Zie de manipulatie van de pers

Volgens mij was dat begin dit jaar en betrof het een poll die alleen betrekking had op de Haagse editie van het AD.

Maar die 80 procent komt er weer aan, als het zo doorgaat.

Was net ook een item over bij Hart van Nederland, kwam Tjeerd de Faber weer voorbij en een hele slechte poll.

Zojuist ook gestemd en maar even een screenshotje gemaakt na het lezen van dit alles hier
3325ezr.png

Back
Bovenaan