[POLL 2016] Beste IMPORTEUR van 2016!

[POLL 2016] Beste IMPORTEUR van 2016!

• Bonfireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 8 1,5%
  • Burn It

Stemmen: 8 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 12 2,3%
  • China Red

Stemmen: 37 7,1%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 167 32,2%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

• Haokan Vuurwerk

Stemmen: 2 0,4%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 2 0,4%
  • Katan Vuurwerk

• Lesli Vuurwerk

Stemmen: 13 2,5%
  • Mercurius Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 67 12,9%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 4 0,8%
  • Pyrostar NL

• Royal Fireworks

Stemmen: 6 1,2%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 200 38,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 5 1,0%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 83 16,0%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 129 24,9%
  • Welkoop Vuurwerk

• Witte Vuurwerk

Stemmen: 19 3,7%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 112 21,6%
  • Zena Vuurwerk Nederland

Stemmen: 78 15,1%
  • Vuurwerkhal

Stemmen: 4 0,8%

• Totaal stemmers
    518
Voor mij Rubro door de schappelijke prijs waarvoor de crash box en Transbomber beschikbaar waren...

Aangezien goede prijzen/acties/aanbiedingen voor mij heel belangrijk zijn i.v.m. een krap budget is het dit jaar Vuurwerkmania geworden!

Inmiddels zitten we alweer een dikke week in het nieuwe jaar. Er zijn al heel wat stemmen uitgebracht, maar dit mogen er nog veel meer zijn. Jullie hebben nog een aantal weken om te stemmen. Stemmen is een kleine moeite én wij verloten per poll een mooie prijs onder alle stemmers!

1. Rubro
Beste prijs/kwaliteit verhouding, breed assortiment, vernieuwend en sinds het bestaan van de cakeboxen heeft Rubro de betere boxen.

2. Vuurwerktotaal
Top kwaliteit, ontzettend breed assortiment voor jong en oud, groot en klein budget en vernieuwend. Altijd correcte levering, alleen betaal je wel voor al dit moois.

3. Vuurwerkmania
Dit jaar voor het eerst van VM gekocht, alles was geleverd en kon tijdens de verkoopdagen nog een aantal Junk single shots er bij kopen en was na het afsteken van alle VM producten dik tevreden. Verder is er een breed assortiment en is het relatief betaalbaar. "Minpunt", gebrek aan eigenheid omdat een aantal producten gewoonweg omgelabelingen zijn van Rubro's eigen producten(Gravity/Ambush Daisy Beam/ Zombie Zone, bijvoorbeeld).

Evolution en Rubro gestemd. Rubro is al jarenlang uitstekend spul en Evolution is ook supergoed bezig laatste tijd. Wordt ook steeds beter verkrijgbaar door het hele land.

Evolution,wat een kwaliteit,mooie kleuren,goud wat lang blijft hangen alles waar een echte liefhebber van hou vind je in de cakes en cakeboxen van Evolution.

Voor mij met flinke voorsprong Evolution Fireworks!

Ze hebben dit jaar van alles wat wils. Duren dingen met kwaliteit, maar ook budget dingen met goede kwaliteit !

Mijn stemmen zijn gegaan naar Wolff en Rubro. Wolff vanwege de al jarenlange hoge kwaliteit en zeer goede prijzen. Dit jaar heb ik voor het eerst Rubro producten gekocht en die vielen zeker niet tegen. Rubro komt dit jaar zeker weer in mijn collectie :D

-Evolution Fireworks :cool:
Boxen die wij dit jaar hadden waren gewoon spectaculair goed! Met de Dreamscape hebben ze kwalitatief en betaalbare cakes neergezet! Ook de cakes in het hogere prijssegment waren goed! Voor freakprijzen zijn de Evo producten prima te krijgen! Verder goede feedback hier!

-Pangu Fireworks :cool:
De Pangu producten van dit jaar waren van hoge klasse! De boxen waren mooi en de effecten daarvan goed uitgewerkt! Dat riekt naar meer wat aanschaf van boxen betreft! Ook deze producten zijn prima te verkrijgen in acties! Dit jaar komt het merk Pangu er zeker weer bij!

Verder mag vermeld worden dat Vuurwerkmania/Rubro dit jaar goeie boxen hebben afgeleverd! Daarbij ook enkele goed betaalbare vernieuwende cakes op de markt hebben weten te brengen!

China Red krijgt van mij ook een pluimpje, omdat zij onder de maat presterende producten van 2015, dit jaar in ere hebben weten te herstellen! Daarbij was de tegemoetkoming (Best Six Possible) natuurlijk de pluim waard!

-Evolution Fireworks :cool:
Boxen die wij dit jaar hadden waren gewoon spectaculair goed! Met de Dreamscape hebben ze kwalitatief en betaalbare cakes neergezet! Ook de cakes in het hogere prijssegment waren goed! Voor freakprijzen zijn de Evo producten prima te krijgen! Verder goede feedback hier!

-Pangu Fireworks :cool:
De Pangu producten van dit jaar waren van hoge klasse! De boxen waren mooi en de effecten daarvan goed uitgewerkt! Dat riekt naar meer wat aanschaf van boxen betreft! Ook deze producten zijn prima te verkrijgen in acties! Dit jaar komt het merk Pangu er zeker weer bij!

Verder mag vermeld worden dat Vuurwerkmania/Rubro dit jaar goeie boxen hebben afgeleverd! Daarbij ook enkele goed betaalbare vernieuwende cakes op de markt hebben weten te brengen!

China Red krijgt van mij ook een pluimpje, omdat zij onder de maat presterende producten van 2015, dit jaar in ere hebben weten te herstellen! Daarbij was de tegemoetkoming (Best Six Possible) natuurlijk de pluim waard!

Vooral dat punt van ChinaRed verdiend in mijn ogen goud!!
Erg goed dat een importeur dat doet voor de consument.
Mooie aanhaal punt!!
Complimenten voor china red inderdaad.

Back
Bovenaan