[POLL 2016] Beste IMPORTEUR van 2016!

[POLL 2016] Beste IMPORTEUR van 2016!

• Bonfireworks

Stemmen: 1 0,2%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 8 1,5%
  • Burn It

Stemmen: 8 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 12 2,3%
  • China Red

Stemmen: 37 7,1%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 167 32,2%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

• Haokan Vuurwerk

Stemmen: 2 0,4%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 2 0,4%
  • Katan Vuurwerk

• Lesli Vuurwerk

Stemmen: 13 2,5%
  • Mercurius Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 67 12,9%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 4 0,8%
  • Pyrostar NL

• Royal Fireworks

Stemmen: 6 1,2%
  • Rubro Fireworks

Stemmen: 200 38,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 5 1,0%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 83 16,0%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 129 24,9%
  • Welkoop Vuurwerk

• Witte Vuurwerk

Stemmen: 19 3,7%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 112 21,6%
  • Zena Vuurwerk Nederland

Stemmen: 78 15,1%
  • Vuurwerkhal

Stemmen: 4 0,8%

• Totaal stemmers
    518
Keuze voor dit jaar is voor mij gemakkelijk, namelijk Wolff en Evolution.

Wolff staat bij mij al jaren bovenaan, door een mooie, constante kwaliteit en veel variatie in de producten (zowel klein als groot) en goed aan te komen voor ook prima prijzen.

Dit jaar ook veel van Evolution gehad, en daar kan ik maar 1 ding over zeggen: kwaliteit! De prijs is er wel naar, maar dan heb je ook wat :)

Dit jaar Vuurwerktotaal gekocht, voor zeker wel 90%, vorig jaar nog veel Zena.
Goed bevallen, krijgen mijn stem dan ook!

Meer dan 500 stemmen dit jaar! Er is weer duidelijk meer en verdeeld gestemd door velen, de mogelijkheid om meerdere importeurs te kunnen kiezen is flink benut!

Vuurwerkvisie heeft de afgelopen 4 jaar deze prijs gewonnen, maar dit jaar moeten zij het doen met een 3e prijs.

In de polls voor de mooiste cake en cakebox van 2016 zagen we ze ook al vaak genoemd worden als importeur; Evolution pakt dit jaar een hele mooie 2e positie!

De Beste Importeur van 2016 is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, Rubro Fireworks!

Laatst bewerkt door een moderator:
Tjonge, ook hier dus ingeslagen als een (Trans)bomb(er)...
Rubro heeft hoge ogen gegooid dit jaar!

Ik wil iedereen bedanken welke op Evolution-Fireworks gestemd hebben.
Helaas ( ook al was de verwachting erg hoog ) het niet geworden.

Gr
Evolution Fireworks

Uitslag verbaasd mij wel een beetje. Transbomber was idd een hele vette box maar had Evolution als winnaar verwacht. Ben heel benieuwd of Rubro de kwaliteit van de Blitz boxen weet te handhaven.

Uitslag verbaasd mij wel een beetje. Transbomber was idd een hele vette box maar had Evolution als winnaar verwacht. Ben heel benieuwd of Rubro de kwaliteit van de Blitz boxen weet te handhaven.

Ik vind het ook enigszins opvallend, want hoewel Rubro zeker toppers heeft, zijn er ook vaak genoeg producten die deels of compleet floppen. Op dat punt laat Rubro voor mij teveel punten liggen, ze zijn mij iets te wisselvallig, en dat is dan ook de reden dat ik op Evolution, Pangu en Wolff heb gestemd.

Maar het volk heeft gesproken, dus van harte gefeliciteerd Rubro! :)

Eddy.

Ik wil iedereen bedanken welke op Evolution-Fireworks gestemd hebben.
Helaas ( ook al was de verwachting erg hoog ) het niet geworden.

Gr
Evolution Fireworks

Graag gedaan, voor mij is evolution de nummer 1!!! persoonlijk had ik ook verwacht dat evolution zou winnen, volgend jaar nieuwe kans.

Om eerlijk te zijn vind ik de uitslag wel prima hoor. Alle importeurs in de top3 hebben in meer of mindere mate kwaliteitsproblemen gekent. Dit jaar was het rubro die zijn zaakjes goed voor elkaar had en dat zie je terug in de stemmen. Evo vind ik een goede tweede, zeker als je kijkt naar de verkrijgbaarheid doen ze het supergoed. Vuurwerkvisie heeft dit jaar een minder jaar in de kwaliteit. Direct zie je dat ook terug in de poll. Denk dat die volgend jaar keihard terugkomen heb ik het vermoeden. Daarnaast vond ik persoonlijk wolff dit jaar ook erg sterk, wat ook direct de top4 compleet maakt :D

Wat het volgend jaar zal worden?.....de tijd zal het leren!

Voor mij toch enigszins een verassende uitslag. Had verwacht dat VWT of evo het zou worden en rubro/wolff om plek drie zouden gaan strijden... Toch in vergist. In mijn ogen ook niet helemaal een terechte winnaar,omdat ze veel niet hebben kunnen leveren.

Maarja, wie ben ik, de meerderheid heeft besloten. Rubro Gefeliciteerd! En alle andere top importeurs.. Gefeliciteerd! Een hoge rangschikking is ook een prestatie.

Ik vind het ook enigszins opvallend, want hoewel Rubro zeker toppers heeft, zijn er ook vaak genoeg producten die deels of compleet floppen. Op dat punt laat Rubro voor mij teveel punten liggen, ze zijn mij iets te wisselvallig, en dat is dan ook de reden dat ik op Evolution, Pangu en Wolff heb gestemd.

Maar het volk heeft gesproken, dus van harte gefeliciteerd Rubro! :)

Eddy.

Vandaar ook mijn opmerking of Rubro de kwaliteit weet te handhaven. Daarnaast vind ik over de hele breedte Evolution een sterker assortiment hebben. Zelf afelopen o&n alleen Rubro en VWT geschoten, dit jaar word het een combi Evolution en Pangu

Rubro heeft al jaren een aantal ijzersterke cakeboxen en hebben dit jaar flink gescoord met de Blizz lijn. Kwaliteit is dus ook wel gewaarborgd voor veel producten. Daarnaast is ook de HL lijn een hele sterke, die al jaren van goede kwaliteit is. Ik denk een terechte winnaar ...

Ik vind de uitkomst compleet raar. democratisch besloten dus in dat opzicht een terechte winnaar, maar ik heb het vermoeden dat het ook kan komen door de spreiding van producten van evo en pangu bijvoorbeeld.
Als die net zoveel beschikbaar zouden zijn als rubro zou je denk ik een andere volgorde krijgen. Alhoewel rubro dit jaar flink gescoord heeft met de transbomber natuurlijk.
In ieder geval toch gefeliciteerd.

Ik vind de uitkomst compleet raar. democratisch besloten dus in dat opzicht een terechte winnaar, maar ik heb het vermoeden dat het ook kan komen door de spreiding van producten van evo en pangu bijvoorbeeld.
Als die net zoveel beschikbaar zouden zijn als rubro zou je denk ik een andere volgorde krijgen.

Is dit niet de taak van de importeur? Een juiste spreiding zal waarschijnlijk zorgen voor een betere positie in deze poll, een mooie uitdaging voor de importeurs die het nu niet geworden zijn.

Is dit niet de taak van de importeur? Een juiste spreiding zal waarschijnlijk zorgen voor een betere positie in deze poll, een mooie uitdaging voor de importeurs die het nu niet geworden zijn.

dat is zeker waar. dus daar kunnen importeurs zelf ook wat aan doen, alleen dat kost wel wat jaartjes tijd en je moet het ook kunnen handelen.
greetzzz

Denk dat Rubro als winnaar terecht is. Ook al heeft elke importeur toppers/floppers, problemen etc Rubro bewijst elk jaar weer dat ze een compleet assortiment hebben met voor ieder wat wils in elke prijscategorie. Ook hebben ze al jaren cakeboxen die menigeen al een of meerder keren in het assortiment gehad hebben en die nog steeds prima presteren( 4 seasosn, Imm. gold).

Ben zelf niet heel bekend met Evo maar gezien de reacties en producten welke ik wel gezien heb een terechte nummer 2. Nu nog zorgen dat het op meer plaatsen verkrijgbaar is en dat het assortiment completer wordt.

En de nummer drie Vuurwerktotaal, men had afgelopen jaar een wat minder jaar heb ik het idee maar al met al de afgelopen jaren elke keer weer met mooie producten gekomen met nieuwe effecten. Keep up the good work.

Wollf verdient van mij ook een vermelding want hier heeft men het ook prima voor elkaar. De labels zien er altijd gelikt uit, de Underground lijn wordt beter en beter en ook hier voor ieder wat wils.

Als die net zoveel beschikbaar zouden zijn als rubro zou je denk ik een andere volgorde krijgen. Alhoewel rubro dit jaar flink gescoord heeft met de transbomber natuurlijk.
In ieder geval toch gefeliciteerd.

De beste importeur is natuurlijk ook een breed begrip en kan op meerdere manieren geïnterpreteerd worden. Zelf heb ik gekozen voor Evolution om de kwaliteit van de producten en de enthousiasme vanuit de organisatie zelf. Uiteraard kan ik me ook indenken dat Rubro juist meer stemmen heeft gewonnen door de sterke marketing strategie en de beschikbaarheid van de producten. Wat dat betreft kan ik het niet oneens zijn met de uitslag en ben ik erg enthousiast dat een relatief jonge onderneming als Evolution de tweede positie heeft gepakt

Back
Bovenaan